S-VHS systeemi hankittu mutta värit eivät näy..

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by Wolfpac, Jan 13, 2005.

1. Wolfpac

Wolfpac Member

Trophy Points:
    11
    Kaapeli scartteineen on kytketty ohjeiden mukaan, mutta värit eivät näy.. vika ei ole johtojen liitännöissä, ajureiden puutteellisuudessa tai tv:n iässä. Olen kokoillut kaikki mahdolliset keinot mitä itse olen keksinyt (kokeillut kaikkia mahdollisia asetusvaihtoehtoja) ja lukenut melkein kaikki apuohjeet täältä, mutta en vain ole saanut värejä näkyviin. Näytönohjaimena on tällä hetkellä ATIRadeon 9800 SE. Näitä ketjuja on varmaan jo miljoona mutta nyt on jo HÄTÄtilanne.

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Eli toista SCART paikkaa koitettu ja laittaa TV:stä s-video kanava päälle?

3. Wolfpac

Wolfpac Member

Trophy Points:
    11
    Toista SCART paikkaa on koetettu, ei tulosta. Mutta eikös tämä systeemi näy tällä AV kanavalla millä näkyy ps2 ja muut koneet? Vai pitääkö sen sitten olla ihan virallinen S-video kanava jolla katsotaan?

4. grilli

grilli Member

Trophy Points:
    18
    Elikkä tv ei ilmeisesti tue svhssää....kokeiles ottaa kuva pelkällä rca-kaapelilla----> ittellä sama ongelma ei näy "kunnon" värit svhs-kaapelilla mut rca toimii...vaikka tv on alta vuoden vanha....virallinen svhs liitin olisi tietysti hyvä mut ei pakollinen vanhemmassa töllössä toimii suoraan scartin kautta...mut uudessa ei...? :)

Share This Page