Näytönohjain on nvidia geforce 3 ti200 ja siellä on s-video liitin johon olen kytkenyt s-video piuhan ja sitten laittanu saman piuhan tv:seen. Mutta silti kuvaa ei saa näkyviin. olen asentanut kaikki uusimmat ajurit ja yrittänyt vaikka mitä. Tuntuu silti että näötönohjain ei tunnista tv:tä ollenkaan (eikä myöskään tv-tool), missä vika?
Mitä televisiossa näkyy tuolla AV/s-video kanavalla? http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564 tuota katsonut?
oon katsonu noi ohjeet, mutta tuolla lisäasetukset ja sieltä nview ni siinä missä pitäis valita klooni,ni siinä ei ole muuta valinnan vaihtoehtoa kuin yksi näyttö. Aika ihmeellistä.
Katso että NVIDIA geforce 3 ti200 kohdasta löytyy TV-purkukortin tyyppi. Onko tuo S-video kaapeli varmasti ehjä?
nyt alko toimii ku haki tv-toolista aikasemman version. mutta nyt tv:ssä hirveet vaakaraidat, lähtee pois ku ottaa antennin pois, mutta silloin tv:n kuva alkaa värisee.
Force TV detection tuollainen kohta löytyy nView Tab välilehdeltä TV tool ohjelmassa. Koitappa sillä toimiiko.
nyt toimii ihan kivasti paitsi että tv:ssä on vaakaraidat jotka näkyy vaan ku kattoo tv-outin kautta jotain leffaa tai vastaavaa. Ja toisekseen semmonen sähkön surina kuuluu aika pahasti läpi, mitään parennus keinoi?
hellittääkö ne häiriöt kun ottaa sen antennin irti? itellä oli yhes asunnossa että piti aina irroittaa antenni johto kun alko kattoon jotain tv-outin kautta. syy antenniverkossa/maadoituksissa. Tuo hurina viittaa myös maadoitus ongelmiin jossain kohtaa.
tommonen "sähkön surina" kuuluu, ku rca-liittimen laittaa kiinni telkkariin tai sitte olohuoneessa olevaan soittimeen suoraan. Mutta kun rca-piuhan laittaa mun huoneessa olevaan philipsin soittimeen, ni sitä ääntä ei kuulu yhtään? aika outoo, mitä tehdä?