Voisko joku näyttää kuvaa minkälainen piuha pitäisi mennä tuohon tietokoneeseen s-videon kohalle. Ja viel yks kysymys mikä se DIV on tuolla näytönohjaimen ulosotossa mitä sille tekee ylipäätänsä?
nii mut mulla lukee siinä näytön ohjaimen ulosotossa s-video mutta kun se ei ole se näkönen. Mulla on Radeon 9200 SE.
Siihen tuli varmaan jokin adapteri kappale/piuha. Näyttis valmistajat pistää yleensä semmosen mukaan jos liitin ei ole suoraan s-video mallia.
1 videokaapeli, RCA-urosliittimet, sekä yksi äänikaapeli, jossa 3,5 mm stereopistoke ja 2 RCA-urosliitintä. Toimiiko tommonen?
Mulla ainakin normaali svideo-piuha (4-napainen) ei toimi oikein jos sen liittää suoraan näytönohjaimeen -> kuva on mustavalkoinen. Kun kytken näytönohjaimen mukana tulleen piuhan (korttiin tulevassa päässä enemmän napoja (muistaakseni 7kpl) kuin normaalissa svideo-piuhassa) kuva on OK. Näytönohjaimen mukana tullut piuha oli todella onnettoman lyhyt. Onko kellään tietoa voisiko alkuperäisen kaltaisia, mutta pidempiä piuhoja, ostaa jostakin valmiina vai pitääkö semmoinen tehdä itse? EDIT:niin se mun näyttis on radeon 9000 pro
Älä anna erilaisen liittimen hämätä! tarviit siihen vain adapterin joka ainakin joissakin ohjaimissa on tullut mukana millä muutat liitimet toisiinsa käyviksi. mikähän idea tuossa ns. epästandardin liitimen käytössä on??
Käys nyt kattomassa täältä minkälainen se sun s-video on, niin katsotaan puhutaanko samasta asiasta. http://images.google.fi/images?q=tv-out&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=fi