s-videon väriongelma

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by MagicP, Jul 15, 2005.

1. MagicP

MagicP Member

Trophy Points:
    11
    Olen laittanut s-videon scartin kautta tv:een kiinni ja kuva näkyy mutta värit ovat haaleat. Yritin vaihtaa ominaisuudet-->asetukset-->värien määrä kaikkiin väreihin (32 bittiä) mut se vaihtuu automaattisesti keski (16bittiä) asentoon.Koneen (ensisijainen) näytössä kaikki värit toimivat.

Näytönohjain on Ati 9600 ja uusimmat ajurit olen ladannut. Tv:stä olen myös laittanut s-video sisääntulon päälle ja kokeillut jokaista scartin paikkaa ja kanavaa.

2. musti2

musti2 Guest

kannattaa investoida parempaan tv:n missä on DVI-tulo.

3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    musti2:lla kertoa paikkoja mistä saa halvalla TV:eitä joissa on DVI tulo?

4. vempula

vempula Regular member

Trophy Points:
    26
    Lataist varmaan ajurien mukana myös tuon Catalyst Control centerin? Koitappa vääntää sieltä telkkariin värejä räikeemmäks..

Itellä esim futuraman alkukuva on telkkarissa lähempänä vihreää kuin sinistä, kuitenkin kaikki elokuvat ja sarjat ovat täysin katsottavia mitää suurta väri eroa ei ole.. vain sävy eroja

Ja pakko laittaa :D

Tuo DVI-vinkki oli kyllä hyvä, kannattaa samalla ostaa omakotitalo niin ei naapurista kuuluva melu haittaa..

5. grilli

grilli Member

Trophy Points:
    18
    Laitas se näyttis klooni tilaan niin saattaa näkyä paremmin ...täällä on noista atin näyttiksistä juttuu enenmmän ku kukaan kerkii lukemaan ...etsimällä löytää ja oppaitakin taisi olla....täälläkin \0/'~-,...löytyi joku linkkikin nopsaan etsittynä ...katso olisko apuvaa.... http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564

Last edited: Aug 1, 2005
  6. saapaspas

saapaspas Member

Trophy Points:
    16
    Mulla näkyy telkkarissa kuva ja väritkin on mutta kuvassa menee tummia juovia. Mikään tossa edellämainitussa oppaassa annettu ratkasu ei toiminu. Näytönohjain on ati radeon 9600 xt-4

7. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Maadoitus kunnossa?
    Kokeillut ilman että TV:ssä on antennijohto kiinni?

Share This Page