S40 sarjan toimivia teemoja?!

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by enska79, Oct 4, 2007.

1. enska79

enska79 Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli hommasin nokia 3110 classic puhelimen ja nyt kun yritän laittaa siihen teemoja niin ei toimi kunnolla. eli teemoissa jää näytön sivuille ohuet valkoset raidat, millähän nuo saa pois? täältä olen teemoja ladannut http://gallery.mobile9.com/f/274540/
    olen myös yrittänyt Nokia Series 40 Theme Studio 2.2 ohjelmalla tehdä mutta tuntuu olevan aika hankalaa. joku joka on saanut teemat toimiin tossa 3110 classic mallissa voisi neuvoa nyt! muutenkin voi mielipiteitä ladella kyseisestä kapulasta;) ite olen ollut tyytyväinen kapulaan paitsi nuo teemat tuntuu olevan vaikea saada toimiin prkl. niin ja valmiustilan fonttien väri ei vaihdu vaikka valikosta vaihtaa, outoa...vaihtaa vaan aktiivisen valmiustilan fonttien värit siitä. tietäskö joku myös tohon ratkasua?

2. Tonza_

Tonza_ Member

Trophy Points:
    16
  3. core2

core2 Regular member

Trophy Points:
    46
  4. enska79

enska79 Regular member

Trophy Points:
    26
    Nyt olen noin 10 teemaa testannut ja kaikissa mielestäni jotain outoa tai sitten en hiffaa tätä teema juttua;)eli esimerkiksi noi Iphone teemat näkyy näin http://picasaweb.google.com/aki.ekblad/Teemat/photo#5118565283704221906
    tossa valmiustilassa häiritsee itseäni noi siniset palkit ja tossa valikko tilassa taas puolestaan on edelleen noi raidat sivuilla. saako noita pois noista? vai näkyykö noi vaan noin. tuntuu siltä et taitaa olla raaka totuus se että tähän S40 sarjaan ei kunnollisia teemoja saa. jos joku on saanut toimiin täysin ilman noita "viboja" niin pistä linkkiä! sit yx mikä on hölmöä kun vaihtaa teemaa niin esim ääniasetukset menee oletuksiinsa,prkl. Kiitokset likkeistä Tonza_ ja okse ;)

5. core2

core2 Regular member

Trophy Points:
    46
    Samalla lailla siniset,mutta ehkä ei noin leveänä,
    3230:sessä.en ole kokeillut,mutta luulen ettei saa
    poistettua,joo vähän kyllä häiritsee,nyt kun niitä
    ajattelee ja katselee,enpä ole aiemmin ajatellut sitä.

Share This Page