eli haluisin sellaisen ftp ohjelman millä pystyisin siirtämään mun verkkoasemalle kuvia ja kaikkee muutakin puhelimella, ja taas verkkoasemalt puhelimeen, kokeilin yellow FTP ohjelmaa, enkä saanut toimimaan kun en löytänyt mistään ohjeita siihen, löytyiskö jotain toista vastaavaa minkä joku ois saanu toimiin, ja mielellään tietysti ilmainen =)
Aikoinaan käyttelin tuota melko ahkerastikkin. Mikäs sulla siinä oikein menee pieleen? Kerros samalla mikä edition S60:sta sulla on tai puhelimen malli...
mulla on n70 eli se taitaa olla tuo s60v2. ja se sanoo kun yrittää yhdistää et ei voi yhdistää kohteeseen wippiespace.com.ilmeisesti en oo laittanu asetksii oikein mut jos tiedät miten ne laitetaan niin näin laitoin ne. ja yritän yhdistää omaan wippiesin verkkoasemaan.. -kuvaus: wippies (ei varmaan välii mitä täs on) -serverin nimi: wippiespace.com(en tiedä onko oikea) -portti:21 -aktiivi moodi:kyllä -anonyymi kirj.:ei -login: ??? (tyhjä koska en tiedä mitä tähän) -salasana: pistin oman verkkoaseman salasanan -tunnus:kooee70.wippiespace.com (eli pistin tuon pelkän kooee70) -oletuspolku: ?? (tyhjä)
Ootko kokeillut jollain esim. CuteFTP:llä että se tila on oikeasti olemassa? Sen serverin tilalle pitäisi Wippiespacen helpin mukaan laittaa se "tunnus.wippiespace.com". Kannattaa ehkä kokeilla siihen alkuun sitä "ftp://" alkuakin. Mitäs se tarjosi laitettavaksi siihen "login" -kohtaan? Voisin kuvitella että siihen pitäisi laittaa se tunnuksesi. Jos ei muu auta, niin kannattaa ehkä heittää niitä meilillä. Siellä ne ainakin tietää...
login kohtaan saa kirjottaa mitä haluu ja oon käyttänyt tuota tilaa filezillalla ja hyvin se toimii, pitää yrittää viel säätää
tai sit mun puhelimessa on jotain häikkää kun tuo widsets missä on telkku.com sun muita ohjelmia niin ei suostu yhdistämään sekään. kaikki muut ohjelmat kyllä mitkä käyttää gprs yhteyttä niin toimii kyllä normaalisti