kun on mmutama hyvä leffa joissa ei ole niin hyvä kuvan laatu niin voisiko sitä mitenkään muuttaa paremmaksi. Varmaan tyhmä kysymys mut ku en tiiä
Kiitos kumminki kuten huomaat oon vasta newbie ja oon alottanu divx ja vcd hommta vast vaha aika sitte j sain polttavanki just vaha aika sitte mut kyl tästä vähitelle oppii...
Tosiaan ei saa, paitsi pakkaamalla elokuva uudelleen lähdemateriaalista. Yks miten voi saada parempaa laatua, kun katsoo videota, nostaa "Post Prosessing":kia (jos laitteisto jaksaa pyörittää). Tämän vaikutuskaan ei ole mullistava, mutta joskus laatu paranee mukavasti.
Tuoreimmalla DivX:llä voi EKG-softalla (tulee Pro:n mukana) nostaa jonkin tietyn kohtauksen kuvanlaatua. Tosin se edellyttää uuden nth passin tekemistä ja lähdemateriaali pitäis olla edelleen koneella. Kokeilin sitä pieneen clippiin ja eron huomas.
Veikkaan että katsot elokuvat Monitoorillasi? ja reso vähintään 1024x 768? tästä johtuen leffa suurenee ja kaikki mahdolliset virheet näkyvät muutenkin monitoorissa paremmin joten suosittelen lämpimästi kaikkia katsomaan divx ym leffat TV out:n kautta telkussa jolloin huonolaatuinenkin elokuva on "VHS tasoinen".
Joo samaa mäkin olen huomannut. Vaikka elokuva näytää tosi huonolta monitorista, niin televisiossa se sitten näyttää normaalilta (tahtoo sanoa sitä, ettei huomaa eroa DVD:hen (ainakaan mun 21" telkulla ))