Hajonnut pää pahasti tuon Windows Live messengerin kanssa(raskain ja varmaan epävakainkin) ja vanhoja versioita ei saa suoraan ainakaan käyttöön. olen kokeillut trilliania ja mirandaa(joista em. käytän tälläkin hetkellä) Mieluummin käyttäsin kuitenkin msn:n 7.0:aa. Eli tietääkö joku jotakin "kikkaa" jolla sen voisi saada vielä käyttöön? Msn:n ollessa kyseessä voi unohtaa kai koodauksen muuttamiset yms
No siis kysehän ei ollut siitä onko näitä enää levityksessä vaan siitä että ne pitäisi saada toimimaan. Kirjautumisvaiheessa ilmoittaa vaan tylysti että jatkaaksesi on asennettava uusi versio tms.
minulla on sama ongelma. eli haluaisin vanhemman merrenger version, mutta asennus ohjelma valittaa että "sinulla on uudempi versio messengeristä" olen poistanu tuon uudemman version ja ei siltikään anna asentaa vanhempaa.
tietääkseni ainakin mese 7.5 version saa toimimaan ku laittaa et suorita sovellus käyttäen windows 2000 versiota tjsp
haa, kiitos. löytyi tämmöinen sivusto neuvostasi: http://www.tehomylly.net/forum/t13187?sid=7ff8d2e2ca060efff76b7e744498c361
jonku aikaa sitte luin peliplaneetan foorumilt ton jutun mut en nyt löydä sitä juttuu enää.. mut kai tehomyllynki ohjeiden avul selvii edit löyty http://www.peliplaneetta.net/keskustelut/aihe?fid=8&tid=155676
kyllä kyllä.. mutta ei auta.. kun ei pysty asentamaan.. väittää sitä että miulla on uudempi versio mesestä, joka pitäs poistaa ensin. on poistettu. mutta ei auta. silti vaittää samaa.
Minä sain toimimaan. Koeta asentaa uusin versio uudelleen ja sitten lisää/poista sovelluksen kautta poistat ja sitten asennat uudelleen?
Entä ootteko koittannu et poistaa sieltä lisää tai poista sovellus pikasta, sitte boottaa koneen ja ajaa ccleanerin ja lopuksi vielä vois ite varmistaa onko live messenger kansio kadonnu programfiles paikasta. Vois toimiakkia? :O
Mitä suotta ylipäänsä kärvistelemään Messengerin kanssa. Mirandalla tai Pidginillä on mielestäni paljon parempi
no pidgin oli kyllä ihan hyvä kuhan sattuin löytämään. mirandasta en niin välitä.. mutta pidginissä ei toimi veppikameratD