En keksinyt kysymykselleni parempaa palstaa Sain eilen vodder-kutsun.Kirjauduin palveluun,sain ladattua voddler-softan ja pääsin selaamaan elokuvia. Koska oli jo myöhä,en syventynyt ohjelmaan juurikaan. Tänään ohjelmaa käynnistäessäni ei hyväksynyt s.posti osoitettani eikä salasanaa sisään kirjaantuessani.Tuli herja ettei ko ohjelmaa voi vielä käyttää kotimaassasi (suomalaisena olen esiintynyt kutsua pyytäessäni) Miksi kutsu on minulle lähetetty,ellei kuitenkaan pysty käyttämään.Vai lieneekö joku beta vaiheessa olevan vodderin herja tms muu ohi menevä ohjelman oikku? ?
Sorry että offtopic, mitta mistä ihmeestä olet kutsun saanut Niin, tuo voddler on hetken ajan vain ruotsalaisille. Suomeen jonkun ajan päästä.
Muistaakseni luin spofitystä tämän sivuston sivulta,siinä oli linkkejä joista voi yrittää saada spofity kutsuja,lähdin surffailemaan kutsusivuille ja jotenkin eksyin vodder kutsuihinkin. Olin jo unohtanut asian,kunnes eilen tosiaan tuli kutsu ja meinasin sivuuttaa koko s.postin,kunnes äkkäsin mistä viesti oli tullut. Itse voddler sivusto tosiaan muistutti spotifyn sivustoa,suurin osa oli ilmasia ja yllättävän monessa leffassa olisi ollut mahdollisuus katsoa leffat suomi tekstein.Taisi olla elokuvien kokoismäärä sillä hetkellä n.800 elokuvaa Nyt vaan sylettää kun ei enää toimikkaan... Tuossa muuten suomalainen "voddler" paljon elokuvia genreittäin suomitekstityksin,heti toiminta valmiita selaimessa katsottavaksi ja ILMASIA joukossa uutuuksiakin mm kunniattomat paskiaiset,avatar,suljettu saari ym ym http://www.fin-tv.com/index.html
Tuo fin-tv on täyttä paskaa. Kuvanlaatu on aivan järkyttävä. Parempi tulee kun lataa hyvän torrentti rellun ja siihen subit. Voddlerissahan pitäisi olla mahdollisuus katsoa 720p resoluutiolla ymmärtääkseni.
Niin no....fin tv:ssä taso heittelee....toisaalta hinta/laatusuhde....tuollakin on toisaalta ihan katsottavan laatuisia leffoja.Itsekkin meinasin luovuttaa kun ekana katsomani leffan laatu oli kuraa....mutta kuitenkin paremman puutessa ja voddleria odotelessa katsoo pitkin hampain Kyllä.vodderissa oli mainta et leffat hd laatua
Jos taso heittelee paskasta paskempaan, niin siitä voi jokainen vetää ihan itse johtopäätökset. Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä. Jos teet rikoksen joka tapauksessa, niin itse ainakin katsoisin elokuvan hyvällä laadulla.
Muistaakseni kun vodler päivittää ohjelmansa uusimpaan versioon, niin se lakkaa toimimasta suomessa siihen asti kunnes se täällä julkaistaan, mutta vanhoilla versioilla se pitäisi toimia, joten älä anna sen päivittää itseään.