eli vanhoja sähköposteja selasin ja vahingossa aktivoin uusiksi nimimerkkini, joten olen nyt newbi vaikka olen kirjoittanut 229 viestiä, että olisiko mahdollista saada sen member "arvon" takaisin? mokia sattuu jokaiselle
modeilla ei ainakaa oo mahdollisuutta tohon, admineilla kyllä. laitan tän ketjun linkin Ketolalle jos kävis kattoo et mites tää tällee skriptin pitäis about päivän välein käydä läpi, en sit tiedä onks se niin säännöllistä =) ei ainakaa tarkkoja aikoja oo määrätty..
no olen tässä jo melkeen viikon katellu jos se päivittyisi :/ mutta kiitoksia että välität tämän eteenpäin!
Eihän sillä arvolla niin kauheasti väliä ole... Kyllähän tuo potuttais minuakin jos nyt lähtis Memberi pois, mutta ainut paha puoli newbienä olemisessa on se ettei voi postata kuin 1 viestin 3 minuutissa. Kyllä se siitä kiiveri, eikä sitä tarvitse kuin 25 viestiä niin olet Junior Member.
Tonski, kyse ei nyt ole enää 25 viestistä vaan sen arvon pitäisi tulla takas muutenkin.. adminit lupas kattoo tammikk noita juttuja, tää loppuvuos taitaa mennä ton kans: http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/7180.cfm
Selvä... No toivottavasti saa kiiveri lopulta "arvonsa" takaisin. Ennen uutta vuottahan saa vielä ladata kaikkea dawnload.netistä?