Saksalainen nettikauppa?

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by mcmopo, Nov 1, 2004.

1. mcmopo

mcmopo Active member

Trophy Points:
    68
    Mikä on paras saksalainen (mieluiten englannin kielinen) nettikauppa josta voisi tilata tietokoneen/osia? Ja jotain kokemuksiakin voi kertoa jos on. Ja paljon tulee suurinpiirtein postikuluja jos tilaa esim. näytönohjeimen?

2. Heelo

Heelo Member

Trophy Points:
    16
    noh.. mä tilasin Nierle:stä romppuja ja tuli hyvin, vaikka kesti hieman (2vkoa). Käsittelykulut olivat 10€, eli kannattaa tilata isompi erä kerralla.. ehkäpä sieltä sivulita voi surffata HW-shopiin.. tällasta vaan tuli mielee ..eh

Last edited: Nov 27, 2004
  3. Jigger

Jigger Regular member

Trophy Points:
    26
    Kyllä nierle on hyvä ja luotettava. Plussaa vielä siitä että sivut saa myös suomenkieliseksi.

4. bloc

bloc Regular member

Trophy Points:
    26
    no nierlessä ei kovin laajaa rautavalikoimaa ole, mutta kerroin taannoin osatilauksestani englantilaisesta verkkokaupasta, josta postit oli muistaakseni 15 euron kulmilla riippuen tietysti tuotteesta ja määrästä.

tuolla:
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/125167

5. stardust

stardust Regular member

Trophy Points:
    28
  6. Folkke

Folkke Guest

Sitä sun tätä saa myös osoitteesta http://www.technikdirekt.de josta itse olen tilannut paljon tavaraa.

Kyseisestä kaupasta en voi sanoa mitään muuta kuin ehdotonta alansa huippua. Oikeasti... Yhteistyössä käytettynä DPD kuljetusliike hoitaa homman enemmän kuin hyvin / nopeasti, ja saat seurattua paketin liikkeitä todella useilla ja nopeilla päivityksillä netistä.

Eli tavaran tilauksesta paketti on joka kerta ollut n. 4 arkipäivässä kotona näpeissä. Pakattu niin huolella, että tilaan melkein mieluummin sieltä, kuin esim jostain toiselta puolen suomea. Tämä on kanssa ihan tosi... Esim eilen tuli 2 kpl vahvistimia, jotka molemmat oli pakattu omiin laatikoihinsa, ja n 50 cm kaikilla puolin pehmustetta. Suorastaan vähän jo liioittelua :)

Maksaminen luottokortein, ei postiennakkoa. Asiakaspalvelu toimii loistavasti, kunhan lähettää kyselyt nettisivun kautta, ei suoraan sähköpostiin (lienee hiukkan spammia heillä posteissaan...)

Että semmosia!

Ja EDIT:tiä heti perään:

Hintataso saksassa on huomattavasti edullisempi esim tiettyjen kannettavien sekä audiopuolen kamojen kanssa. Itse säästin n. 500€ kannettavassa, ja vahvistimessa 200€, ja takuut vuoden pitemmät Saksassa kuin Suomessa (ainakin Pioneer), sekä ensimmäinen vuosi takuu toimii Suomessa normaalisti. Tämä kannattaa kyllä kuitenkin kysyä maahantuojalta/huollosta.

Ja vielä huomautuksena. Itse en Visan numeroa ihan mihin vaan anna, joten suosin "luotettavia ja suuria" firmoja, joihin tämän kyllä luen! Maksaminen onnistuu muuten paremmin Visalla kuin Masterilla.

Last edited by a moderator: Dec 7, 2004

Share This Page