Saksalaiset pc kaupat.

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Thyee, Jul 6, 2009.

1. Thyee

Thyee Member

Trophy Points:
    11
    Tietokoneen aijon Saksasta tilata, mutta kun en itse osaa kasata, enkä viitsi kokeilla jos rikon jotakin. Niin tiedättekö mitään kauppoja jotka kasaavat koneita komponenteista?

-T

2. Kokki99

Kokki99 Regular member

Trophy Points:
    46
    Hardwareversand.de on hyvä kauppa ja sieltä saa muistaakseni myös kasauksen.

3. Klavian

Klavian Member

Trophy Points:
    11
    Itse tilasin hardwareversandista 1.7. Sanoivat että kaikki muut osat ovat, mutta näyttis tulee vasta 3.7. Nou hätä, ok. No sit 3.7 se näyttis tuli mut sillä välin oli loppunu emolevyt ja niin pitkälle kuin tiedän, ne eivät varanneet mulle emolevyä. No sit piti oottaa taas pari päivää. Eilen kaupan sivuilla näyttivät kahden osan kohdalla ei-oota. Hyvät hinnat mut on melko persiistä jos sen takia venyy koneen lähetys, kun yksi osa ei sattunut olemaan paikalla. Ilmeisesti on mahdottoman vaikeata varata muut jo paikalla olevat osat pakettiini ja sitten vain lisätä se puuttuva.

Noh...kerron lisää kun kuulen siitä. Pistin jo melko äkäisen kirjeen sinne mutten ole vastausta saanut.

4. Thyee

Thyee Member

Trophy Points:
    11
    Tuolta kai sitten tilaan, ellen saa jotakin kasaamaan.

5. Klavian

Klavian Member

Trophy Points:
    11
    Päivitys edelliseen tilanteeseen:

Otin yhteyttä saksalaiseen kaveriini 14.7 ja pyysin häntä kääntämään suomalaisen kirjeeni saksaksi. Hän käänsi sen ja lähetin sen hardwareversand:lle. Kirjeessä purnasin miten ei ollut kuulunut mitään ja kuinka hinnat ovat laskeneet joitain euroja siitä kun tein tilauksen. Sanoin vielä että kun ainut ongelmia tuottava tuote on cathodiputket, niin voivat vaihtaa siniset putket vihreisiin ja lähettää niillä. 15.7 kaupan sivuilla luki, että ovat laittaneet pakettiin kaikki osat. Tänään (16.87) lukee kaupan sivuilla, että paketti on mennyt postiin. Hieno homma.

Mitä tästä opimme? 1) Saksalainen täsmällisyys on urbaani legenda ainakin tämän kaupan kohdalla. 2) He eivät ymmärrä englantia, joten hommatkaa saksaa puhuva kaveri. 3) Minä saan vihdoinkin uuden kiiltävän koneeni halvalla :)

PS. Sitä en vielä tiedä, suostuuvatko palauttamaan osan rahoistani. Loppuen lopuksi aivan sama, mutta kivahan se olisi.

Share This Page