Salattuun windows kansioon pääsy?

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Aimokuula, Sep 17, 2003.

1. Aimokuula

Aimokuula Guest

Eli tuli formatoituu osio kovosta, jossa oli win2k bootti. Ja asensin siihen sit winxp:n. Sitä ennen oli lähiverkos jaossa muutama kansio win2k:n kautta,joissa oli rajoitettu käyttäjäryhmä, jotka pääsi kyseisille kansioille. Ja nyt sit en ite pääse xp:stä oman koneen niille kansioille, jotka oli jaossa aikasemmin. Oisko kellään ideaa miten saisin pois ton jutun??

2. Kanakotka

Kanakotka Member

Trophy Points:
    16
    Riippuu aivan siitä onko kansiot vain piilotettuja tai salattuja... Jos ne ovat piilotettuja laita ohjauspaneelista piilo&systeemitiedostot näkyviin!(en muista mistä kohtaa laitettiin...) Jos ne ovat salattuja ota yhteys sen koneen valvojaan jossa "rajatut tiedostot" ovat!

3. Aimokuula

Aimokuula Guest

Niin tuli aika sekavasti toi varmaan kirjotettuu. Ongelma on siinä, että ne rajatut jaot on mun kovalevyl ja oon ite admin täl koneel. Ja mull on viel toisel osiol asennettuna win2k mutta en pääse sinne ja ei tullu tehtyy repair diskii sillon ku asensin. Oon jo yrittänyt korjauskonsolin kautta päästä korjaamaan, sitä niin et saisin koneen boottaamaan winkku 2 tonniseen. Mutta ei onnistu pääsen kyllä kirjautumaan järjestelmän valvojan salasanalla osioon mutta siihen se sit jääkin. Automaattinen korjaustoininto ei myöskään pelitä. Valittaa ettei löydä aikaisempia win2k asennuksia. Että sellasta.. :0

4. bscd

bscd Active member

Trophy Points:
    66
    Oletkos kokeillut jo säätää niitä kansion oikeuksia. Vaihtaa sen kansion omistaja ja käyttöoikeudet. Pitäis kyllä onnistua admin-oikeuksilla.

Share This Page