Jeps, oon lähes kaikki leffani kääntäny varmuuskopioiksi rippaamalla ensin smartripperillä tai dvddecrypterillä ja sit tehny dvd2svcd svcd muotoisia niistä. Ostin Band of Brothers (taistelutoverit) DVD kokoelman jossa on kaikki osat ja bonus materiaali, näitä en saa varmuuskopioiksi sitten niin millään. tai no, ensimmäisen levyn sain tehtyä (osat 1 ja 2) toiselta levyltä osan kolme, mutta muut eivät pelitä. DVDtä ripatessa vob muotoon rippaus ohjelma tekee vob tiedostoista samoja eli mulla on 3-4 samaa vob tiedostoa (kaikki ensimmäiseltä 15-20 minuutilta ohjelmasta) mistä apu moiseen? molemmat ohjelmat smartripper, sekä dvddecrypter tekevät tämän.
ne on siis kahdella levyllä, vai? rippaa eka se ensimmäinen levy ja käännä se eka Svcdksi ja poltat levylle. Sit poistat turhat tiedostot ja alat kääntää toista levyä. Oon huomannu et kun koitan kahta leffaa ripata levylle, joskus käy noin eli se korvaa ekan leffan tiedostot sillä toisella. Kai olet ainakin omiin kansioihin koittanu ripata levyjä esim. levy 1 kansioon C:/leffa ja levy 2 kansioon C:/movie, ettet kaikkea sälää samaan paikkaan? ..kai tosta jotain selvää saa, mitä tarkoitin?
joo sai tosta selvää! mut mä sainkin ton onkelman ratkastua jo, asensin vaan uusiks molemmat, smartripperin ja dvddecrypterin.. hassua kyllä että molemmat ohjelmat teki samaa hommaa... kiitos kuitenkin!