Sain n. viikko sitten kyseisen taulutelkkarin. Takana 2 HDMI-liitintä, toinen numeroitu 1. HDMI ja toinen 2. HDMI/DVI. (Sivussa myös extraliitin satunnaista käyttöä varten). Tuo 1. liitin toimi hetken aikaa Haman 2 metrin HDMI-kaapelilla, mutta teki sitä, että pätki kuvaa välillä (n. 2 sek) ja ilmoitti "tarkista signaali". Ajattelin vian olevan kaapelissa ja vaihdoin astetta kalliimpaan ja 1 metrin kaapeliin. Merkki vaihtui Belkiniin / AvPure-sarja. Vaihdon jälkeen 1. HDMI-paikka ei tunnista koko kaapelia, mutta 2. paikassa toimii kuin unelma, ei pätki ollenkaan kuvaa eikä valita signaalista. Oletan, että 1. HDMI-paikka on virheellinen?? Koska ostosta on kulunut alle 2 viikkoa (NetAnttila), niin kannattaisiko pyytää suoraan vaihto toiseen samanlaiseen telkkuun? Vai meneeköhän huoltoon. Ei olis kiva olla montaa viikkoa ilman telkkua.... En tällä hetkellä tartte kuin yhden HDMI-paikan (PS3:lle), mutta toisaalta kun telkku on uusi, niin toivoisi että toinenkin portti toimisi moitteetta, jos tarttee joskus esim. HDMI-digiboksia tm. varten. Nyt katson integroidun virittimen kautta, mutta kerran on hukannut kanavat ja joutunut etsimään uudelleen. Muuten kai tuolla ei ole väliä, että käyttää liitäntää jossa lukee HDMI/DVI, samaa 1080p-resoluutiota kai se hyväksyy? Näitä paria ongelmaa lukuunottamatta olen tyytyväinen telkkuun
Sulla on täysi vaihto / palautus oikeus ostamallesi tuotteelle. Verkkokaupasta ostetulle tuotteelle on 14 vrk palautusoikeus. Ei muuta kun otat yhteyttä Anttilaan ja sovit palautuksesta / vaihdosta. Voi olla että tossa portissa on jotain vikaa jos ei toimi kunnolla.
Eiks sen pitäisi mennä sillai, että koska kaupasta on kulunut alle 14 vrk, niin mun pitäisi saada vaihtaa toiseen samanlaiseen tuotteeseen? Eli ne kuljettaisi mulle samanlaisen telkun ja ottasivat nykysen samalla pois? Että ei tarttis itse lähettää huoltoonkaan ja odotella sitä...