Samsung Curved 65" 4K (3D) Smart LED-TV UE65JS8505XXE myynnissä Gigantissa tarjouksella 1999€ (Norm. hinta 3299€) Voimassa 26.10. - 1.11. http://www.gigantti.fi/product/tv-j...msung-curved-65-4k-smart-led-tv-ue65js8505xxe Mitä mieltä olette, olisiko kannattava ostos? Joku jossain valitti mallin valovuotoa, tosin kertoi odottavansa OLED-malleja. Mitä tuossa käytännössä on huonompaa kuin 9000-sarjan LED-telkuissa? Plussat ja miinukset.
Toiset tykkää kurveista ja toiset taas ei.... Minen moista ottaisi, jos valita saisi... Pahin este mulle olisi LED. T: Vesku
Ostaisin hyvinkin tuohon hintaan mutta kun on alle 2-vuotta vanha Samppa niin en hanki uutta kun olen tyytyväinen tämän hetkiseen. Vaikka asia ei tähän kuulukkaan niin niillä näkyi muuten olevan Ruotsin puolellakin tuosta vastaavan- lainen tarjous.
Vielä lisäkyssäriä Samsung Curved 65" 4K (3D) Smart LED-TV UE65JS8505XXE TV:stä. Onko HDMI 2.0:aa tai HEVC-tukea ja HDCP 2.2:sta että saa kuvaa Ultra HD Blu-rayltä? Olin jostain lukevinani että Samsungin kaikki SUHD tv:t saisivat päivityksen HDR:n toistoon? Pitääkö tämä paikkansa? Miksei näitä oleellisia tietoja tahdo löytyä edes netin kautta?