Kaverini osti uuden Samsungin SGH-E360 puhelimen. Hän haluaisi uusia Java pelejä kännykkään. Minulla on tietokoneellani muutama hänen puhelimeensa sopiva java peli, mutta ongelmana on että miten saan siirrettyä ne hänelle. Kaapelia hänen puhelimeensa ei saa ja kokeilimme lähettää pelit oman kännykkäni Bluetoothin kautta, kun omassa puhelimessani on kaapeli, kaverini kännykkä ei kuitenkaan suostunut asentamaan pelejä vaan väittää etteivät jar-tiedostot ole tuettuja. Kun hän latasi puhelimensa wap-selaimella jonkun maksullisen pelin, niin onnistui hyvin. Ilmeisesti java pelit pitäisi olla jollakin palvelimella minkä kautta hänen kännykkänsä ne asentaa. Kaverini ei haluaisi tilata kalliita pelejä, vaan haluaisi ne pelit mitkä olen ladannut koneelleni. Kysyn siis: Miten siirrän ne hänelle tietokoneeltani, niin että kaverini kännykkä suostuisi asentamaan pelit?
sama ongelma tuntuu olevan moissa uusissa kännyköissä,esmes nokian tää uusi simpukkamalla missä 1,3mpix kamera ni siinä sama vika bluetoothin kautta ei voinu asentaa mitään taitaa olla niin et puhelinvalmistajat on tehny tahallaan ne semmosiks et pelejä menis enemmä kaupaks omassa vm 2003 nokia 3650 pystyy asentaa ihan mitä vaan sinihampaan kautta
Taidat olla oikeassa. Turha sitä on edes yrittää, jos ei onnistu, niin ei onnistu. Itsekin olen ollut sitä mieltä että Samsungin valmistaja on tahallaan estänyt pelien asentamisen markkinointi syistä. Omassa sony ericsson w850i walkmanissa pelien ja sovelluksien asentaminen onnistuu niin "sinihampaan" kautta, kuin myös niin että siirrän jar-tiedostot kännyyn usbin kautta ja asennan. No kiitos, että edes sinä vastasit. =)