Samsung f480+Bluesoleil bluetooth-ohjelma = ei yhteyttä nettiin!

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by MadMaxMel, Dec 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MadMaxMel

MadMaxMel Regular member

Trophy Points:
    26
    Minulla on siis Samsungin f480 kännykkä, jossa on 1 megan elisan laajakaista. Miniläppäriini, jossa on xp (SP3), olen hankkinut bluetooth-adapterin, ja mukana tuli Bluesoleil-softa.

Bluesoleil löytää kännykkäni oikein, ja se näkyy ohjelman ikkunassa oikein. Kännykän bluetoothista olen tietysti sallinut yhteydenotot siihen muista laitteista. Kun yritän yhdistää kännykän modeemiin, tulee tällainen ilmoitus:

Disconnected!
    Error 619. A connection to the remote computes could not be established, so the port used for this connection was closed.
    Olen säätänyt asetukset tämän ohjeen mukaan, silti ei apua:
    http://www.smig.net/xpprop.htm

Parin viikon päästä olen lähdössä reisuun lappiin, joten olisi mukava jos netti toimisi miniläppärillä kännykän kautta...nyt en vaan ymmärrä mikä avuksi? Olen myös kokeillut Samsung pc studio 3:n kautta saada yhteyttä nettiin, mutta se ei onnistu kuin usb-piuhan kautta kännykässä, bluetooth-yhteys ei vaan toimi!?!

Jossain päin nettiä oli annettu ohjeeksi käyttää Xp:n omaa bluetooth-ohjelmaa, sellaista en silti löydä laitehallinnankaan kautta...
    Onkohan muuta ohjelmaa olemassa bluetoothin ja modeemin keskusteluapuun?
    Joten keinot alkaa olla vähissä, usb-nettiyhteyttä koneen ja kännykän välillä en haluaisi käyttää vaan bluetoothia ehdottomasti=)!
    Oheinen kuva on virheilmoituksesta, otin sen kännykällä ja lähetin bluetoothin kautta koneeseen, eli kaikki muu paitsi modeemiyhteys toimii kännykän ja koneen välillä.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page