sama homma. mulla on 120gb/5400rpm samsung kiinto rippaus käytössä se on pelannut kyllä todella hyvin. se taitaa olla niitä harvoja kiintoja jossa on yli vuoden takuu nykyään.
ihan hyvä ja toimiva ollut jo vuoden päivät ja taitaa olla niitä harvoja jokka enää tarjoaa 3 vuoden takuun.
kannattaa kattoo se takuu,mä oon kuullu et ne ei oikein kestäis...en oo varma,mut takuu on aina takuu
36 kuukautta näyttäis olevan takuuta samsungilla, ainakin bulldogilla, mulla tulee varmaan tuollainen 120 giganen samppa seuraavaan kokoonpanoon. Mcmauu mistä olet tuollaista kuullut? esson baarista?
joo,todellakaan itellä ei oo kokemusta,mutta mulla on pari kaveria joiden (sampat)ois hajoillu ennen takuuta..no onneks oli takuut..hitto ne repi esson poies
kyllä mun on pakko suositella, viimeset pari oon ostanu pelkkää samsungia asemissa, kovoissa sekä muisteissa kun tuo hinta-laatusuhde on kyllä melkein poikkeuksetta alan kovimpia.. huipentu eilen siihen, kun mikroaaltouuninkin vaihtu samsungiksi =) edit: typo
Ei se kaikessa sentään ykkönen ole, polttava samsung rupes 1,5 vuoden kuluttua tekee lasinalusia ja meni takuuseen jonka jälkeen möin pois.