Samsung CLX-2160 värit alkavat huveta ja uutta pitäis saada. Tossa katselin noita hintoja ja aika rasvaisia ovat, jos ostaa alkuperäiset Samsungin värit. Verkkokauppa.com hinnat Samsung alkuperäiset värit. Musta 56,90€ Kpl. Muut värit. 41,90€ Kpl Tarvikevärit.Samsung CLX-2160 tulostimeen. Finink.com Musta.37,90€ Kpl Muut värit 32,20€ Kpl. Mustekasetti.com Musta.29,40€ Kpl Muut värit 27,40€ Kpl Mustekasetti,com myy koko 4 värin pakettia yht hintaan 85€ + posti 6€ Onko kukaan käyttänyt noita mustekasetti comin tarvikevärejä, onko laadukkaita,tekeekö niillä mitään,kun hintakin on satasen halvempi alkuperäisväreihin verrattuna. Kaikkien liikkeiden myymissä väreissä on samat kulutustiedot. Musta 2000 sivua 5% peitolla. Muut värit 1000 sivua 5% peitolla. " Jos tuli väärälle alueelle,niin siirtäkää "
Itse olen Canonin väritulostimessa käyttänyt inkClubin, Finink.comin ja Mustekasetti.comin tuotteita eikä niissä ainakaan silminnähden ole ollut eroja. Yleensä olen ostanut sieltä missä on sillä hetkellä paras tarjous.