Samsung LCD-TV + PC ja kuvan asetukset

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by Ilemarr, Dec 3, 2007.

1. Ilemarr

Ilemarr Member

Trophy Points:
    11
    Minulla on Samsungin LE32R86BDX kytkettynä PC:hen (dvi -> HDMI).

Muuten kaikki kunnossa, mutta minkälaiset tv:n kuvan asetukset (kontrasti, väri, Digitaalinen kohinan vaimennus jne.) olisivat optimaaliset PC:n kanssa puljatessa?

Millaisia kuvan asetuksia itse käytätte Samsungin telkkari + PC -yhdistelmässä? Käytättekö eri asetuksia esim. pelatessa/leffaa katsellessa?

Pahoittelen jos aiheesta on jo aiemmin keskusteltu, ei tuntunut haulla tällaista löytyvän...

2. kerbo

kerbo Regular member

Trophy Points:
    48
    Kokeilemallahan saat itselle sopivat asetukset löydettyä. On vähän vaikea neuvoa tällaisissa asioissa kun kaikilla on vähän erilainen näkemys mikä näyttää hyvältä...

Itse olen säätänyt asetukset omasta samsungista niin, että käytän vain yksiä asetuksia millä mielestäni kaikki näyttää hyvältä, niin pelit kuin leffat ja tv...

Ei muutakuin asetuksia selaamaan ;)

3. late1234

late1234 Member

Trophy Points:
    16
    Samsung LE37R86B telkkariin ei onnistu pc:n liittäminen. Mulla on vga-liitin ja koneesta on säädetty resoluutiot kohdalleen. Telkka ei vaan jostain syystä löydä pc:tä. Eli mitä pitäis säädellä?

4. kerbo

kerbo Regular member

Trophy Points:
    48
    Oletkos oikealla kanavalla? Omassa sampassa on kaukosäätimessä vga pc tulolle ihan oma pc nappi, ja sieltä saa vga tulon näkymään.

Löytääkö pc television? Mikä näyttis? Asetukset kunnossa?

Share This Page