Kannattisiko ostaa samsungin m300 puhelin? Minulla ei ole ollut koskaan samsungin puhelimia niin siksi kysyn että: Voiko sillä ottaa videota ja kuinka paljon,onko paljon muistia? Niin että vastauksia tulemaan!! Kiitos!
Pikkusisko sai juuri tuollaisen joululahjaksi, ja itse sitä olen jonkin verran joulun pyhinä kerinnyt katselemaan. Mielestäni viimeistely ei ole nokialaisten tasolla ja valikko on mielestäni ruma ja resoluutio pieni. Kaikki valikot tekstit eivät mahdu näyttöön, vaan ne liukuvat hölmösti näyttöä pitkin. Muistia on vain 2Mt, jolla ei tallenneta juurikaan kuvia. Samaan muistiin menee kaikki soittoäänet ja muut. Puhelimessa on kaks näyttöä ja se kannen ulkopuolinen näyttö on musta-valkoinen. Siitä näytöstä näkee tosin kameran kuvan ja voi siten itseä kuvailla. Videokuvausasian tarkistan vielä tämän päivän aikana. Itselläni on ollut Nokian puhelimia jo 4kpl peräkkäin, ja mielestäni petyin Samsungiin, vaikkei se oma puhelin olekaan. Itseäni miellyttää enemmän vastaavanhintaisen Nokian hieman aikuisempi valikko ja muutenkin siistimpi käyttöliittymä.