Samsung NF310 ongelma

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by Zurban, Dec 19, 2010.

1. Zurban

Zurban Member

Trophy Points:
    11
    Elikkä hommasin tossa perjantaina kyseisen miniläppärin (Samsung NF310) uutena.

http://www.samsung.com/fi/consumer/...dex.idx?pagetype=prd_detail&tab=specification

Heti kun sain vehkeen käyntiin ja kattoin tehtävienhallintaa niin ensinnäkin prosesseja on käynnissä sen 60 tai yli ja 1GB:n muistista on käytössä 60-75% ja en ole edes ehtinyt mitään ohjelmia sun muuta tähän asennella. Ja sitten huomasin myös kun katoin tota prosessi listaa, että siellä on mitä nyt laskin niin 15 svchost.exeä päällä ja pirusti kaikkea muutaki jännää mitä en oo ainakaa missää muissa koneissa mitä mulla on niin nähnyt. Eli onko toi ihan normaalia näissä netbookeissa että on noin monta svchostia yms. ja sitten toi muisti on melkeen kokonaan käytössä heti kun ensiasennukset on vedetty koneelle ja jos ei oo normaalia niin miten noita sais vähän pidettyä kurissa. Apu kelpais, en meinaa oo ikinä sen enempää näihin netbookkeihin ehtinyt tutustua.

2. line79

line79 Member

Trophy Points:
    11
    Hommasin myös kyseisen läppärin ja eilen ensiasennus tehty. Melko hitaalta vaikuttaa ja youtube hd videot pyörii huonosti..

Vielä en noita prosesseja katellu mitä mulla tuossa taustalla on mutta tarkistelen illalla.

3. Pc_P

Pc_P Regular member

Trophy Points:
    48
    Netissä katsottaviin videoihin vaikuttaa myös netin nopeus.

4. line79

line79 Member

Trophy Points:
    11
    no eikait =D ehkä mä ny tajuun millon lagaa ja lataa..

Prosesseja näyttäs olevan minullakin 60 päällä mutta muistin käyttö 38%.. Alkuun se muutes raksuttaa niitä käynnistyksen optimointi juttuja melko pitkään joka voi sitä muistia syödä.

On kyllä heti laitettava giga lisää muistia tuohon,tuntuu että raskaammat sivut ei rullaa kunnolla..tiiä sitten vaikuttaako siihen jokin muu kuin muistin määrä..?

5. Farcry

Farcry Member

Trophy Points:
    16
  6. line79

line79 Member

Trophy Points:
    11
    juu kyllä on sellainen portti,eli koneen ollessa lepotilassa läppä kiinni lataa puhelinta.

7. wwwdx

wwwdx Member

Trophy Points:
    11
    Itsekin ostin samisen koneen. En ehkä ole ihan niin hardcore tietokoneiden käyttäjä, mutta itse olen tyytyväinen ostokseeni. Työ/netti hommat sujuu tällä mainiosti.

Ehkäpä te kokeneempina käyttäjinä osaisitte sanoa, toimisiko ko. laitteella kevyet pelitkin? Siis esimerkiksi Hearts of Iron III tai Europa Universalis III? Noiden pelien system requirements:eissä kun vilisee hurjia hertimääriä...ei siis taida pyöriä?

8. line79

line79 Member

Trophy Points:
    11
    Onko tämä tosiaan näin tehoton vai onkohan jossain ajureissa vai muistin määrässä syy (1Gb)koska nämä youtube HD 720p videot tökkii pahasti ja yritin voddlerilta katsoa elokuvaa niin sekin nyki mahottomasti =/

Myös erään pelin pelaaminen ei onnistu,peli asentuu mutta kun sen käynnistää niin pamahtaa vaan mustaruutu.

Last edited: Jan 3, 2011

Share This Page