Samsung SH-S162D jumittaa koko windowsin lukiessaan kopio suojattua poltettua levyä...

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by Jeroi, Aug 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jeroi

Jeroi Member

Trophy Points:
    16
    Kun olin tekemässä vähän naarmuisesta leffastani vrmuuskopiota, niin sitten kun poltto onnistui, kone halttas ja sen jälkee boottas uusiks siltä seisomalta.

No läppärin asemassa luku onnistuu moiteettomasti. Mutta työkoneeni on: Asus p5k-pro, intel q9300 4gb ddr2, 8800gt ja Samsungin polttava SH-S162D ja käyttis on Vista Ultimate. No nyt sitten joka kerta kun koitan tunkee asemaan poltetun levyn jossa on alkuperäiset kopiosuojaukset, niin kone halttaa hetken lukuluokion jälkeen ilman bluescreenejä ja sen jälkee kone boottaa silt seisomalta. Tälläinen vika on mulle täysin ennenkuulumaton, enkä löytänyt asiasta yhtää threadia englannin kielellä vielä. Kaikki muut mediat toimii ilman mitään ongelmaa, poltetut kopiosuojaamattomat levyt jne. Kysessä on vielä DVD-videosta, joissa yleensä on alkuperäisisää kopiosuojaukset. Kaiken kukkuraksi varmuuskopioitu levy joka ei käynnisty mun omalla polttavallani joka sen juuri poltti, niin se käynnistyy ilman ongelmia kotiteatterissani.

Sama tapahtuu kaikilla naapurin miehen varmuuskopioilla, jotka on suoraa poltettu näin ihan vaan varmistuin ettei polttoni epäonnistunut.

Onko joku nero out there vai pitääkö mun ostaa uus polttava, kun eihä tuos oo ees lightscripea, tosin en sillä ees mittää tee...

Last edited: Aug 8, 2009
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page