Ajattelinpa kysäistä, että onko muilla ollut tälläista ongelmaa: Olen yrittänyt katsella muutamia cd-r:lle ja cd-rw:lle poltettuja leffoja. Levyjä on saattanut joutua lukemaan kymmeniä kertoja uudestaan, koska asema ei ole tunnistanut niitä. Asema pitää ihan ihmeellistä ääntä tunnistamisvaiheessa ja ~90% lukukerroista epäonnistuu. Cd-r:t on ollu verbatimin ja tdk:n valmistamia, erityisesti verbatimin levyjen kanssa on ollut ongelmia. Cd-rw:t on maxellin valmistamia. Poltetut musiikki cd:t asema on kyllä tunnistanut heti, mutta datalevyjen kans tekee tiukkaa aina. Asema on siis samsungin ja xbox v1.1. Modina alx2+. Xbmp:n versio on vuoden vanha, mutta se tuskin vaikuttaa asiaan.
Xvid/divx-pakattuja leffoja avi-muodossa. Nero6:lla olen poltellu. Xbmp kyllä löytää ja näyttää ne leffat, jos asema vaan sattuu lukemaan levyn.
Jaa-a, kyl pitäs toimia. Oisko laserin säätämisen tai putsaamisen aika? Nyt saa joku viksu vipeltäjä neuvoa, mun "tietämys" loppu
Katsoppas! Kohtalon toveri Minullakin on 1.1 Samsungilla, enkä ole saanut edes piirini biossia päivitettyä.. Kerro ihmeessä, jos saat asialle tehtyä jotain!
Jahas, eli kyseessä taitaa olla sitten jonku sortin tyyppivika. Mulla kyllä aluksi luki jotain kuukauden ajan ihan normaalisti, mutta sitten se rupes tökkimään. Sain kyllä eilen dvdrw-aseman, ei tarvi enää cdr:n kans leikkiä. Vihjeeksi filicukselle: Ainakin mulla asema lukee cd-r/cd-rw-levyt kunhan tarpeeksi monesti yrittää. Tuskaista se on..
Minulla tuo tilanne on pahempi. En ole saanut sitä lukemaan mitään poltettuja cd:itä. Todella useita medioita olen kokeillut. Kovalevyllekin olen aikoinani laittanut poltetuilta levyiltä musaa, joita se ei enää lue.. Olen ajatellut myös ns. "pot tweakkausta", mutta se ei kuulemma kannata, vaikka taitoa löytyy niin voi käydä huonosti. Ei viitsi ottaa riskiä, kun pelit kuitenkin toimivat. DVD-puhdistuslevyäkin on tultu kokeiltua. Tossa on muuten linkki mun threadiin, missä yritin selvittää ongelmaa, josta huomasin tämän vian: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/73382