Samsungin kaukosäädin ja PS3

Discussion in 'PS3' started by Pc_P, Oct 5, 2011.

  1. Pc_P

    Pc_P Regular member

    Joined:
    Jul 28, 2010
    Messages:
    2,517
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    48
    Miksi samsungin kaukösäädin toimii kaverin PS3 kanssa, mutta ei minun.
    Minulla on 320gb kaverilla 160gb.
    Olisi kiva saada toimimaan elokuvissa :)

    Samalla telkkarilla ja kaukosäätimellä molempia testattu.
     
  2. Tim_ppa

    Tim_ppa Member

    Joined:
    Aug 15, 2009
    Messages:
    83
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Minulla on itselläni pääasiallisessa (peli)käytössä Sonyn Bravia telkkari sekä kakkosmonitorina toimiva Samsungin LED-näyttö. Molemmissa toimii kyllä pleikkarin "Bravia Sync" eli television kaukosäätimellä voin selailla XMB-valikkoa ja operoida Blu-Ray leffojen asetuksia niitä katsottaessa. Bravia Syncin toimintaan vaikuttaa ainakin seuraavat kohdat:

    1) Järjestelmäasetuksista on laitettava tuki Bravia Syncille (tai siis yleisesti HDMI:n kautta konrolloinnille) päälle.

    2) HDMI-kaapeli vaaditaan, ilman sitä ei Bravia Sync ole mahdollinen, mutta uskon, että tiedät kyllä sen jo.

    3) Bravia Sync taitaa toimia vain PS3 Slim malleissa, joten, jos sinulla on eri malli kuin kaverilla niin syy voi olla siinä.(en ole täysin varma, korjatkaa, jos tiedätte)

    4) Myös PS3:n HDMI-ulostulolla on merkitystä ainakin Samsungin televisioissa, eli ulostulon pitäisi olla HDMI/CEC tai HDMI/ANYNET+ tavallisen HDMI:n sijaan.

    Toivottavasti näistä tiedoista on edes jotain apua. :)
     
    Last edited: Oct 5, 2011
  3. Pc_P

    Pc_P Regular member

    Joined:
    Jul 28, 2010
    Messages:
    2,517
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    48
    4 Kohta pitää tarkistaa, taitaa olla väärässä paikassa tosiaan.
    Muut taitavat ollakkin kunnossa.

    Todella paljon kiitoksia tästä oli todella paljon apua :)
     
    Last edited: Oct 5, 2011
  4. Vipetzki

    Vipetzki Regular member

    Joined:
    Jul 29, 2010
    Messages:
    1,519
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Tähän on pakko kertoa että olin kaverilla pelaamassa , telkkarit vierekkäin tietysti , itse pelasin 10 v vanhalla putki telkalla ja kaveri full hd telkalla, no sitten säädin oli kaverilla (mun telkan säädin) niin sanoin että laita mulle ääntä sitten se laitto mutta ihmeteltiin miks ei ääntä tule , sitten huomattiin jotai vitun hauskaa:D:D kaverini sääti sen mun putkitelkan kaukosäätimellä omaa philipsin full hd telkkarin ääntä ja siitä saatiin oikeen kunnon hajoamiset aikaan :D ja mikä parasta se sama säädin toimi kaverin joka ainoalle telkalla ! :D en tiiä kiinnostaako ketään mutta se oli aika hauska juttu :)
     
  5. Pc_P

    Pc_P Regular member

    Joined:
    Jul 28, 2010
    Messages:
    2,517
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    48
    No tuo on aika yleistä. Kaikki Samsungin kaukosäätimet toimivat mm. kaikkissa Samsungin telkkareissa. Omista kaksi samppaa eli ainakaan ei tarvitse katsoa mikä kaukosäädin on kädessä. Molemmat kaukosäätimet toimivat myös PS3 kanssa. Ainoastaan digiboxi tarvitsee omansa.

    Ei tuo kovin hauskalta kuulosta noin kerrottuna, mutta olen kyllä itse revennyt samanlaiselle jutulle, se on paljon hauskempaa paikanpäällä, kuin kerrottuna :D
     
    Last edited: Oct 15, 2011
  6. Vipetzki

    Vipetzki Regular member

    Joined:
    Jul 29, 2010
    Messages:
    1,519
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    niin on , paljon hauskemapaa se oli silloin mutta vielä hauskemmaksi tekee että kaverilla oli philipsin taulutelkkari ja mulla joku fintekin putkitelkkari niin sen putkitelkan säädin toimi molemmissa :D ´ja jopa pleikkarissa mutta jäätiin ihmettelemään miten se käy ps3 ja siinä taulutelkassa kun se putkitelkka on tehty sillonkun ps3 ei ole vielä keksitty :D
     
  7. Boss93

    Boss93 Regular member

    Joined:
    Sep 28, 2011
    Messages:
    972
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    38
    Vähän ehkä off topic... mut siis kaveri onnistu sammuttamaan meijä yhteisen kaverin Xboxin käyttämällä Kannettavan mukana tullutta kaukosäädintä
     

Share This Page