joo eli mistä johtuu et muut autot alkaa meneen ihan sairaan nopeesti ja sit ne vaan törmäilee ihan päättömästi toisiinsa..
Mulla ukko rupesi yht`äkkiä juokseen mihin sattuu, ei voinut ohjata mitenkään ja käytän koodeja, olisikohan ne siihen syypäitä, pelasin ilman koodeja ja peli kulki hyvin jos ei oteta sitä huomioon että pysähtyi joskus sekunniksi...
Asensin uudelleen ja ei toistu ennään, mistähän moinen mahtaa sitten johtua kun se poistuu uudelleen asennuksen myötä ja vaikuttaako sama homma miuhinkin peleihin joissa olisi samaa vikaa,?
usb-väylään kyketty laite, esim. ratti, on aiheuttanut joillekin tuollaisia juoksenteluongelmia. ja DaKorgonVn ongelmaan saattais löytyä ratkaisu tästä http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=201819 , en nyt jaksa alkaa suomentamaan, toivottavasti englanti taipuu...
600rpm:lle kiitos. Vaikuttaako digikamera em. tilanteeseen, se oli kiini ubs laiteessa mutta ei virtaa, kamera on HP 320, toisessa on digikamera Panasonic NV-DS65, ei virta kytkettynä tässäkään. Käyttöjärjestelmä XP home ja aito, kone compaq Presaario 60000, 1,7 ja muistia 250, n-ohjain GF4 ti 4400.
en osaa sanoa vaikuttavatko digikamerat vai ei, kun en ole edes varma että liittyykö ongelma noihin usb-portteihin yleensäkään, henkimaailman hommia mutta pidä kamerat kiinni vaan ja jos vika ilmenee uudestaan niin nappaa ne irti, ja käynnistä peli tai tarvittaessa vaikka koko kone uudestaan.
ja sit siinä on aika hauska ongelma... se peli väittää et käytän koodeja vaikken käytä... enkä tiiä yhtään mikä koodi on päällä..
kokeilepa juhaerik vielä seuraavaa: mene My Documents-GTA San Andreas User Files ja poista sieltä se gta_sa.set-tiedosto ja käynnistä peli uudelleen. pelin asetukset menee tässä tempauksessa, ne joudut laittamaan uusiksi. jos tämäkään ei auta niin olen neuvoton.
Auttoi hetken ja ongelma palasi ja se taitaa sitten olla niin ettei tuo peli vain nyt sovi tähän myllyyn ja auttaisikohan jos löisi tyhjäksi koko koneen, olen tehnyt eheytyksen monesti, pelannut ilman nettiäkin..
Itse, ku olen pelannut kyseistä peliä pc:llä ni koodeil lähtee autot ihmiset, lähestulkoon kaikki liikkumaan ihan sairaan nopeesti eli ku kirjoittaa speeditup. ja sit jos haluaa hitaammaksi ni slowitdown. tosta slowitdown kommennosta olis ainaki hyötyy, ni ei autot enää törmäile ja eikä mene sairaan nopeesti enää.
Tietääkö joku miksi gta san andreaksessa kaikki ukkelit ovat taivaan värisiä, ja miten sen voisi korjata?