San Andreas Ongelma

Discussion in 'PC:n pelit' started by Rasta420, Mar 9, 2010.

1. Rasta420

Rasta420 Guest

Mulla on semmoinen ongelma että mulla on sami (San andreas mod installer) ja olen ladannut auto modin ja kun asennan sen se sanoo että assennus onnistui. Silti jos olen laittanut sen auton vaikka taxin tilalle niin taxeja liikkuu mutta ei sitä modattua autoa tietääköhä kukaa syytä? Kiitokset etukäteen! Ja jos joku ystävällinen vois vielä kertoa että mitenkäs ton tilttailun saa loppumaan. Yhtäkkiä tänään ekaa kertaa alko tilttailemaan ja tehokas melko uusi kone

Last edited by a moderator: Mar 9, 2010
  2. mixux

mixux Member

Trophy Points:
    16
    Kai GTA:si on v1.0 eikä v2.0, koska v2.0 ei pysty modaamaan.

3. Rasta420

Rasta420 Guest

Ilmeisesti ei... kiitos vastauksesta mutta tietäisitkö tohon tilttailuun mitään keinoa. Joskus tilttaa siihen kun kuolen ja synnyn ehdin syntyä mutta sitten tilttaa enkä ole asentanut modia kun kerran en ole pystynyt. Miten saisin tilttailun loppumaan?

4. mixux

mixux Member

Trophy Points:
    16
    Voisit kokeilla pelin uudelleenasentamista ja jos sinulla on visva tai windows 7, niin yritä käynnistä peli järjestelmänvalvojana (oikea click ja valitse suorita järjestelmävalvojana). Syynä tilttailuun voi myös olla näytön liika kuumeneminen.

5. Rasta420

Rasta420 Guest

Uudelleen asentamista olen jo kokeillut ja joskus tilttaa heti alkuun joskus saan vedettyä max. 1 tehtävän. Tänään juuri asensin melkein heti uusiksi taas , tuskin näyttö siinä ehti kuumentua kokeilen vielä asentaa ja käynnistää järjestelmän valvojana. Jos tämä ei toimi niin jos tiedät jotain muita keinoja vielä mitkä itselläsi on toiminut ni olisi kiva tietää. San andreas tällä hetkellä paras peli niin olisi kiva päästä pelailemaan.Ja voiko tilttailua johtua myös koodien käyttämisestä käytin yhden ainoan koodin kun sain Og Locing tehtävät enkä jaksanut ajaa kartan toisesta päästä seivaamaan

Last edited by a moderator: Mar 10, 2010

Share This Page