Ongelmana on saada alkuperäiset kappaleet pois soittimesta jotka ovat täysin huonoja.. Olen aivan avuton asian kanssa näin 3 tunnin taistelun jälkeen tuota soitinta vastaan.. Jos jollakulla on kyseinen soitin niin voisi mielellään kirjoittaa että miten nuo saa pois.. Kiitos.
S.24 Kappaleiden Poistaminen 1. Toistotilassa paina Submenu-näppäintä. 2. Valitse Delete Song . S.33 Musiikkitiedostojen Poistaminen Musiikkitiedostojen poistaminen tietokoneen avulla tapahtuu seuraavasti: 1. Kytke Sansa-soittimesi tietokoneeseen. 2. Valitse Open device to view files using Windows Explorer yhteyden muodostuttua. 3. Valitse hakemisto, josta haluat poistaa musiikkitiedostoja. 4. Valitse ja poista tiedostot tai hakemistot My Computer\Sansa e270\Internal Memory\MUSIC -hakemistosta. http://www.sandisk.com/Assets/File/pdf/guides/e200/e200_userguide_fi.pdf
Joo eli nyt kävi silleen et poisin kaikki tiedostot tosta soittimesta ( ihan kaiken siitä ikkunasta missä oli kaikki medidia,record yms yms) miten ne saapi takas ku ei saa musiikkia pistettyy soittimeen jos niitä ei ole. Uusia kansioitakaan ei voi tehdä itse jonne musiikkia laittaisin, koska muuten ikkuna jumiutuu... vinkkejä
Palautus ohjelma Download Sansa Connect Recovery Tool Ohje http://www.sandisk.com/Retail/Default.aspx?CatID=1532
Itselläni tämä 8gbn sandiski ja se poistaa itsestään biisit ja sitten kun on poistanut ja yrittää laittaa uudestaan niin soittimeen ei saa enään tiedostoja, eikä niitä tiedostoja pysty poistamaan jotka on aijemmin siirtäny MUSIC kansioon...
no mulla ei näy koko music kansio. ei näy mikään kansio. on vähän vaikeeta siirtää biisejä siihen. ihan outoo. pitää pistää varmaan takuuseen.
Minulla oli sama homma, lähetin tuotteen takaisin ja sain uuden noin 1,5kk:n päästä takaisin. Toiste en sandiskiä osta
Mulla on itellä sansa c250 eikä se näytä kansioita ellei tietokoneen asetuksista ole säädetty näyttämään myös piilotetut kansiot. Piilotetut tiedostot saat näkymään näinWindows XP) Ohjauspaneeli(Käytä perinteistä näkymää)->Kansion asetukset->Näytä -välilehti->Lisäasetukset -kohdassa scrollaa alas kohtaan Piilotetut tiedostot ja kansiot(Edessä kansiokuvake) ja valitse näytä piilotetut tiedostot ja kansiot.