Satuin näkemään class ohlsonissa käydessäni Sansa Express 1gb soittimen hintaan 29€. Ihmettelen kummasti näin halpaa hintaa kun kuitenkin soittimessa on paljon ominaisuuksia (akkukäyttöinen, kuulemma 15h kuunteluaikaa yhdellä latauksella, selkeä ja komea näyttö, microsd muistikorttipaikka, hieno loppuviimeistely, 1gb muistia, FM radiokin taisi olla sekä suomenkielinen valikko.. plussana vielä ulkoinen lukitusnäppäin joka joistain soittimista puuttuu). Ajattelin seuraavan kerran vaasassa vieraillessa ostaa tuon soittimen tuohon hintaan. Eli siis onko se hyvä vai huono? :] Tässähän on enemmän ominaisuuksia ja samannäköinen näyttö kuin vanhassa 1gb Philipsin sa179 gogear soittimessani joka maksoi silloin 170e.
Itselläni tuo creativen zen v 30 giganen, välillä tilttaillut ja hajosi kun pudotin sen. Takuun piikkiin sain sitten uuden ja se on ollut minulla reilu vuoden. 29€ kuullostaa aika vähältä.. Muistelen että se joku vuosi sitten olisi maksanu 100€
nyt ei kyllä puhuta creative zenistä vaan sandisk sansa expresistä o_0 katsoin niin suositushinta on tuolle soittimelle suomessa 55€ ja sehän onkin 29€ tarjouksessa class ohlssonissa
Ostin hintaan 29 €. Piti ostaa muistitikku, mutta ostin expressin, koska se toimii hyvin muistitikkuna. Aluksi 2Gt lisämuistikortti ei toiminut eikä radioa ollut. Sandiskin sivuilta pääsee ko. laitteen keskustelupalstalle, josta sain päivityksen laitteeseen. Nyt toimii 2 gigan kortti eli yht 3 Gt. Yllätykseksi ilmestyi radio laitteeseen. Olen tyytyväinen laitteeseen, joka maksaa 30 euroa ja toimii näin hyvin.
Itse tykkään soittimesta sen takia, että se on plug and play, eli se ei vaadi mitään erillisiä ohjelmia kappaleiden siirtämiseen soittimelle tai pois. Huonoja puolia on kuitenkin jonkin verran. Mp3 tag-tuki on hyvä mutta jokaisen tagin muokkaaminen haluttuun malliin on pitkäveteistä. Tämä muokkaaminen ei myöskään onnistu soittimen sisällä jostain kumman syystä. Teknisesti ei ehkä kätevin mutta ok. Sanoisin, että tuo oh hyvä ja halpa soitin mutta toivoisin, että näppäimistö olisi hiukan erilainen ja tagien muokkaus onnistuisi soittimen sisällä. Ketuttaa kun pitää siirtää kaikkea pois ja takaisin vaihtaakseen vain nimeä.
mulla on tuo soitin, nii mitä mun pitäs tehdä, se ei lähe päälle, ainoastaa siihe tulee se teksti sandisk ja sitte kun se kytkee koneeseen tulee näyttöö semmone epämääräne palikka. pitäiskö tää päivitää vai mitä teen