Eli pelikone, myöhemmin aloittelijamaista kellottelua (2-3 vuoden päästä). Joudun tilaamaan näytön silentrigistä joten hajoitin osien oston lapstoren ja silentrigin välille siten että ostin aina osan sieltä mistä halvimmalla sain. Onko järkevää? En itse nää mitään suurta ongelmaa ainakaan. Jos osaatte antaa vielä jotain viilausneuvoja, nyt kun tiedätte että tilaan molemmista paikoista osia. Melkoisen kallis paketti tuli. Jos jostakin voi ottaa hintaa pois niin ihan kiva olisi, mutta ainoastaan jos se on mielekästä. Lapstoresta tilaamani osat ja silentrigistä tilaamani yhteensä 1283 euroa nopean laskutoimituksen jälkeen. Kysyn vielä tässä threadissa uudelleen, että kai tuon valitsemani näytönohjaimen voi muuttaa BIOSissa 6970:ksi? Onko jotain unohtunut? Pitäisikö jotakin muuttaa? Vai onko thumbs up ja vaan tilaukseen? Yksi pelkoni on että lapstoren emot loppuvat, kun menevät aikaisemmin tilattuihin koneisiin tai muut ovat ehtineet ostaa ne ennnen minua, jolloin tuotteiden toimitus tapahtuu joskus kaukana tulevaisuudessa. Kuinka pitkän odotuksen jälkeen voin perua kaupan?, jos luvattuja osia ei tulekkaan? PS: miten lisään linkkien takana olevat kuvat kuvina viestiini? näin tämäntoiminnon mutta mitä laitan tuohon väliin? yritin linkkiä ajaa sivuille, mutta ei toiminut. tiedostopolku? PPS: Kiitos avustasi wasdasi nyt sain kuvat toimimaan.
DVD-asemaksi euron halvempi http://www.silentrig.com/product/503/lg-gh22ns50-dvd-rw Muuten ok. 95% todennäköisyydellä pystyy. Ei kai sillä mitään rajaa ole, että kyllä tilauksen voi perua silloin kuin itse haluaa. Sulla on väärät linkit noista kuvista. Ota se kuvan linkki ei sivun missä se kuva on. Klikkaa kuvasta oikealla hiirenkorvalla ja valitse "Copy Image Adress" tms. Code: [img]http://i9.aijaa.com/b/00584/7648772.bmp[/img]
Soitin muuten lapstoren myymälään ja sanoivat että tuota ASUS P8P67 LE B3mallia ei ois tilattu ensimmäistäkään mallia. Oudolta kuulostaa. Pelkäsin että jonossa on 50 tilaaja ennen minua, jolloin jos tilaan kyseisen lankun niin jään nuolemaan näppejäni. Toivottavasti tuohon voi nyt sitten luottaa. Pitäisi vaan saada tarpeeksi rohkeutta ja pistää osat tilaukseen 1260 euroo on kuitenkin aika paljon, varsinkin kun tulevat millon satttuu eri liikkeistä. Mitenkäs tuosta minun paketistani onko tuo prossujäähy suht hiljanen? Arvostaisin hiljaisuutta, joten voin siihen panostaa hiukan enemmän. Kovin tehokasta jäähyä 2500k tuskin tarvitsee ja jos sitä joskus ylikellottelen voin ostaa uuden jäähyn jos hiljaisen ja vähän tehoottoman jäähyn kanssa ei pärjää. Entä muistit? Aika halvalta tuntuvat. Ovatkohan ihan kunnon kamaa? Ainiin tarvitsenko mitään pikkusälää esim dvi johtoja vai tuleeko ne mukana?
Näytön mukana tulee: Power Cable DVI Cable VGA Cable USB upstream cable Kaikki muukin tarvittava tulee osien mukana. Tuo prossujäähy on kohtuu hiljainen, mutta kannattaa kerralla ostaa parempi cooleri. http://www.silentrig.com/product/73/scythe-mugen-2-revb http://www.silentrig.com/product/541/coolink-corator-ds Hyvät ne on.
Kiinnostaisi tietää minkkälaisen koneen Muff aikoo ostaa kun ostetaan melko varmasti lähes samanlaiset koneet. Tuo mugen 2 kuulostaa ihan hyvältä. Silentrigistä saisi 40e:lla. Toivottavasti on hiljainen ja hyvä.
Haluaisin kovasti tilailla sandy bridge settiä, mutta niinkuin sait selville, vähän epäilinkin tota kohua, että maaliskuussa saisi jo emolevyjä. Sitten kun tulee moneen kauppaan, voi vertailla vähän hintoja jne... Eihän mulla ole kiire, mutta on se parempi olla varma mitä tilaa ja milloin tuotetta on suurinpiirtein tulossa. Tällästä settiä olen hankkimassa, pistän vaan tuotteet, en ala linkkaa, jos suunnitelmat viel muuttuu kaupan tai tuotteiden osalta. 6950 2GB i5 2500k p67-emolevy ( ottaisin mieluusti Asrockin, mutta Asuskin käy jos muuta ei ole) 1x 4GB teamgroupin muistia Seasonic 520w Samsung 1TB DVD-Asema Fractal Design R3 Osien hinnaksi tulee ilman prossujäähyä päälle 850e silentrigistä. Jos mahdollista budjetin osalta, otan jäähyksi Mugen 2 / corator DS.
Seasonic S12II-520Bronze Tuollainenko? On halvempi kuin minun corsair. Pitäisiköhän vaihtaa virtalähde seasoniciin? Kysyin emojen saapumisia niin: silentrig sanoo että 1-2 viikon sisällä. Jimms ei tiedä ja Lapstoren sivuilla lukee että ainakin tuo minun emo tulee 17-18.3 Taidan itsekin laittaa jäitä hattuun ja odotella lisätietoja emoista. Emoja alkaa tulla varmaankin melko nopeaan tahtiin kunhan pääsevät alkuun parin viikon sisällä. Ehdin varmaan saada sen koneen toukokuun alkupuolella sittenkin
Tuollainen juuri. Todella laadukas, varmasti tehokas ja pitkä-ikäinen. Vaihda Lapstoressa netissä on tuo aikataulu, mutta s-postilla kysyttäessä he kuulemma eivät tienneet tuosta mitään. Katsellaan nyt, mitä parisen seuraavaa viikkoa tuo eteen
Jimmyllä jo varastossa noita 1155 emolevyjä, kuten tämä: http://jimms.fi/tuoteinfo/P8P67-REV-3.0?pid=1299688575813
Juu näin tuon mutta on turhan kallis , minulla on varaa odotella juuri ja juuri se 2 viikkoa että tulee lisää (toivottavasti) valikoimaa.
Mihinkäs sulla kiire ? Muuten kun katellu noita Asuksen korjattuja emolevyjä, kun oikein muita korjattuja ei ole vielä, niin noissa halvimmissa emolevyissä ei ole eroja hirveästi, vai onko? On 140e malli, 154e malli ja siitä ylöspäin turhan kallista. P8P67, Rev 3.0, LGA1155, Intel P67, DDR3, SATA III, USB 3.0, ATX (Uutuus!) Mutta riittääkö tuollainen perusemo kaikkeen perus pelikäyttöön , liitäntöjä on ainakin tarpeeksi, mutta virransyöttö ja lämpötilat?
Intti loppuu 7.4 ja siinä on vähän lomaa ennenku kesätyöt alkaa. Niin olisi kiva olla kone valmiina kun nyt miniläppärillä kituutan tällähetkellä. Eka viikko kyllä varmaan menee ryypätessä, mutta toisaalta krapulassa koneella koomaaminen on ihan pätevä ratkasu. Samaa mietin noista emoista. En haluu liian kallista ostaa, koska jos sandy maksaa emoineen yli 100e enemmän kun 1055t, niin amd taitaa voittaa hintalaatusuhteessa. Oon kanssa huomannu että myös noissa n.100-120e 1155 emoissa on ihan tarpeeksi liitäntöjä mun käyttöön. Toisaalta oon kuullu aika usein että joltain on emo kärähtänyt omasta koneestaan vuosien saatossa. En itse haluaisi sellasta joka ei todennäköisesti 5 vuotta kestä. 140e alkaa olla sellainen kipuraja minulle. Eiköhän sillä ihan kelpon emon saa.
Täysin samaa mieltä. Tosta ylöspäin ei tunnu edes järkevältä maksaa, kun tosta löytyy jo kaikki. Haluaisin kyl sen emon 120e noin. Toivottavasti saapuis muitakin merkkejä / malleja myyntiin, mahdollisesti edullisemmin. 50-70e vielä järkevää maksaa enemmän i5 2500k setistä, mutta tuosta ylöspäin ei oikein järkeä, kun peleissäkään sitä ei edes huomaa, jos omaa tuollaisen tehokkaan 6950 näyttiksen. Ainakin näkemykseni, mutta tulevaisuudessa tietysti tuosta on enemmänkin hyötyä