sanokaahan viisaammat...

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by jarmila, Nov 11, 2002.

1. jarmila

jarmila Member

Trophy Points:
    16
    minkä digitv kortin ostan koneeseen, kun olen noita keskusteluja seurannut niin nyt tarttis saada hyvä neuvo....kiitos eukäteen. ja tota pitääkö kortissa olla tv ulos vai näyttiskortin tvoutilla ulos töllöön?

Last edited: Nov 11, 2002
  2. peraWare

peraWare Regular member

Trophy Points:
    26
    Vähän taustatietoo aiotko katsoo kaapelin, sateliitin vai tv-antennin kautta?

3. jarmila

jarmila Member

Trophy Points:
    16
    joo. niinpä niin eli tavallisen tv antenni piiskan kautta joka on tuolla katolla...nyt ei näy kuin 1,2,3 ja nelonen eli tarve olis saada lisää kaistoja.....

4. NeFer

NeFer Active member

Trophy Points:
    66
    On syytä muistaa että aina noita kanavia ei saa näkymään vaikka olis mikä kortti, itselläni on on syynä se että asun rivitalossa jossa yhteisantennissa on suodin joka ei päästä läpi muita kanavia kuin 1,2,3 ja nelonen, eli ennenkuin saan digikortin toimimaan pitää suorittaa taloyhtiön hyväksymä "antenni remppa".

Tuota ongelmaa ei yleensä omakotitaloissa ole.

5. jarmila

jarmila Member

Trophy Points:
    16
    ELi ymmärsin siis että rivariss atai kerrostalossa voidsaan jollai suodattimella estää tiettyjen kanavien tulosingaali sisään...outoo ja väärin...itsellä ei onkkelma kun asumme omassa kivitalossa eli olen meinnanut "KISS SatDem T Digi-TV" -korttia onko kellään kokemuksia kyseisestä kortista ja sen toimivuudesta ok-talossa???

6. peraWare

peraWare Regular member

Trophy Points:
    26
    Eikös tota suodatinta käytetä silloin jos ko. asunnon osakkeen omistaja ei ole ottanut kaapeli-tv:tä eli ei maksa kaapeli-tv perusmaksua.

Normaalin tv-antennin kauttahan ei saa näkyviin muitakuin 1,2,3,4 ja joissain paikoissa ruotsin kanava tai joku paikallis tv-kanava.

7. repa

repa Member

Trophy Points:
    16
    Kiss on ihan näpsä kortti niinkauan kun ei aio hurahtaa leffankaappauksiin. Vääntö alkaa siinä vaiheessa kun haluaa pakata leffat cd-levyille talteen. Hae vanhempia viestejä aiheesta, keskustelua löytyy jonkin verran.
    Itse ostin Kissin rapiat vuosi sitten kun se oli just tullut kauppoihin, ja olen sitä käyttänyt siitä asti jotakuinkin säännöllisesti, mulla on ihan tavallinen tv-antenni katolla. Pelkällä digikortilla et tule toimeen, näyttiksestä pitää löytyä tv-out.

8. jarmila

jarmila Member

Trophy Points:
    16
    ok. tarttee kattella vanhoja keskusteluja..tv-out asia kunnossa näyttiksen suhteen...
    kiitos tiedoista kaikille vastanneille

Share This Page