Eli nyt olisi aika mielenkiintoinen ongelma. Tässä ollaan kolmatta päivää pähkäilty mikä mahtaa olla vikana kun ei uusi sapphire toimi windows 7 kanssa. Ongelma on seuraavanlainen. Minulla on käytössä 2 acerin full hd näyttöä. Saan kaikki ajurit asennettua ja kuvat näkymään molempiin näyttöihin mutta toinen näyttö ei oikein tunnu toimivan pelkkä hiirtä kun liikutan niin kuva nykii. Bluecsreeniä pukkaa joka välissä viimeksi kun yritin työpöydön taustakuvaa vaihtaa. Kokeilin myös pelkällä videotykillä niin kuva nykii jo pelkästään kun hiirtä liikuttaa. Kokeiltu on xp prolla ja kaikki toimii kuin ihmisen mieli. Missä voi olla vika???
Kuva tulee kyllä molempiin näyttöihin mutta toisessa kuva nykii. Nyt on sitten kokeiltu vistallakin ja kaikki toimii siihen asti kun asentaa näytönohjaimen ajurit niin alkaa taas se nykiminen.
Ei kyllä pitäisi olla näytöistä koska xp toimii niinkuin pitääkin. Ja muutenkin ei se aina ole sama näyttö missä se kuva sekoilee kun vaihdan työpöydän asetuksia. Ja olen kyllä kokeillut sitä pelkällä videotykilläkin ei toimi. Luulen kanssa ajuriviaksi mutta ei tunnu mitkään sopivan. Kokeiltu on asentaa ajurit mukana tulleelta levyltä ja uusimmat netistä. Pitäiskö alkaa kokeilemaan uusimmasta taaksepäin jos vaikka sopivat löytyisi?
Käyttääkö Win7 koneen resursseja erilailla kun XP, saattaa olla että mikä toimi Xp:ssä ei nyt riitäkkään ihan Win7:kaan mene ja tiedä??
Tiedä noista sitten. Töistä kun pääsen niin täytyy kokeilla vanhempia ajureita jos vaikka tärppäis epäilen kyllä.
Alkaa kyllä ideat loppumaan tän kortin kanssa. Nyt on kokeiltu ajureita joka lähtöön 10.11, 10.10, 10.7, 10.5, 10.2, 9.6, 9.4. Mikään ei auttanut. Kyselin jimm´sin takuusta ja siellä epäilivät että ongelma liittyisi jotenkin directx 11.
http://www.download.fi/audio_video/codecit/win7codecs.cfm tuotakin vois koettaa yhtenä vaihtoehtona...