Sapphire Radeon 9600 parhaat ajurit?

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by andy04, Feb 21, 2005.

1. andy04

andy04 Member

Trophy Points:
    11
    Eli mitä ajureita suosittelisitte? Vai mistä johtuu Need for speed: underground 2 huono pyöriminen. Peli pyörii todella kehnosti vaikka olen reson pudottanu 640x480 ja kaikki yksityiskohdat ottanut pois käytöstä. Koneen pitäisi riittää (2ghz athlon xp, 256 mb rammia jne...) Ajureina toimivat DNA Drivers 3.5.4.12 mutta ihmettelen kyllä myös Counter-strikessä fps ei pysy sadassa vaan tippuu aztecissa jopa 50. Ja voiko muuten keskusmuisti vaikuttaa pelin FPS:ään?

2. Guruttaja

Guruttaja Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei pyöri noilla RAMeilla sujuvasti ilman puukotuksia. 1 GiB rammia ja toimii taatusti paremmin. Etenkin jos käyttis on Windows. 256 taitaa riittää justiinsa Windowsin pyörittämiseen, mutta lopputavara joudutaan sitten swappailemaan. Se on hidasta.

Omega drivers tai catalystit, niillä olen itse pärjännyt.

3. ouzgi

ouzgi Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo tosiaan WinXP:n suositus muistimäärä on se 256 ja mulla on windowsin ollessa ainoastaan päällä melkeen se 250 jälellä 512, joten osta vaikka yks 512mb muistikampa lisää ni vois luulla et alkais pelittää.

Share This Page