Sarjan poltto dvd:lle

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by nuub, Jul 27, 2006.

1. nuub

nuub Guest

Mulla on yksi tv-sarja tietokoneella ja tarvitsen apua miten saisin sen dvd:lle siten, että jaksot olisi erikseen dvd:llä. Kävin http://www.afterdawn.com/guides/archive/convert_avi_to_dvd.cfm oppaan läpi ja osaan laittaa leffoja dvd:lle, oppaassa myös kerrotaan miten eri osat liitetään yhteen. Mutta ongelma on jos liitään sarjan kokonaan yhteen, niin se on yhtäjaksoista eikä voisi helposti hakea jaksoja kohdalleen.

2. microbi

microbi Active member

Trophy Points:
    68
    itse joskus vääntänyt noita ja silloin tein niistä VCD:tä ensin (tv-sarjoille ihan ok kuva + mahtuu enemmän dvd:lle kuin jos ne ovat dvd:ksi jo konvertoitu).
    sen jälkeen kun minulla oli ne VCD:nä => DVDLab Pro:lla (tähän on muitakin tapoja, taitaa jopa Nerolla onnistua jonkin asteen valikot, silloin dvv tosin taitaa olla monta VCD:tä täynnä valikoilla - dvdlab tekee aina lopuksi levystä puhtaan dvd:n (valikoilla)) vaan lisäsin aina yhden jakson = 1 MOVIE (ymmärrät jos ja kun katsot DVDLab Pro:ta miten toimii). DVDLab muksaa vcd:t eli eroittaa äänet ja kuvat/jakso, sitten vain movie 1 = jakson 1 leffa (m2v) + äänet (ac3). Näin lisäsin joka jakson omaksi MOVIE:ksi ja lopuksi tein valikon jossa oli oma linkki joka jaksoon (MOVIE:n). Sitten vain tein siitä DVD:n samalla softalla (Compile DVD).

Nämä eivät oikein ole ohjeet - enemmänkin idis kuinka sen voi tehdä. Ohjeita ym. löytyy sitten jos tämä tyyli kiinnostaa.

3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143

Share This Page