Vaimo poltti musiikkinsa kahdelle maxellin dwd-rw levylle kummatkin levyt täyteen ja nyt kun yritän avata niitä niin ne on muuttunu kummassakin levyssä yhdeksi tiedostoksi ja sitä kun yrittää toista media playerillä niin se vaan kertoo että yksi biisi ja kesto 3tuntia?? Olisiko jollain jotain vinkkiä että miten saan biisit irti klöntistä? =D Kiitos!
voi olla että niitten pätkiminen on rasittavaa puuhaa, mutta ainakin jollain audacityllä voi koittaa.
Vaikuttaa vähä siltä, että on lähettävä yksi kerrallaan niitä poikki pinoomaan...Mikä tahansa äänen ja musan editointi ohjelma kelpaa.
Audacity on ihan ok. Hinta on sopiva (=ilmainen) ja toimii ihan loogisesti. Automaattisesti katkoja etsiviä softiakin on, mutta ainakin keikkalevyjen kanssa ne nostavat tassut pystyyn ja huutavat apua. Lisäksi en ole moiseen ilmaiseen vielä törmännyt.
Pitää kokeilla tota audacityä. Se tässä vähän ongelmana onkin ku vaimo ei tiedä että millä biisit on poltettu. "no mä vaan laitoin et kopioi cd:lle ja se lähti vaan polttamaan" =)
Itse olen käyttänyt musiikin muokkaamiseen ja pätkimiseen, leikkaamiseen, yms. Cool Edit Pro:ta, joka on ilmainen. on toiminut, helppokäyttinen ja nopea! Suosittelen lämpimästi