Tiedän että löytyi hausta mutta en saanut oikein selkoa niistä viesteistä. Niin että kun meen Xp Home Editionin asennukseen niin se väittää että ei oo mitään kiintolevyä kiinni. Eli mul on tosa no en muista mikä mut joku seagate. Että mikä neuvoks ois vähä kiire ton asennuksen kans?
En osaa varsinaisesti neuvoa, mutta itelleni kävi vastaavasti, että ei tunnistanut kovalevyä. Siihen auttoi kovalevyn vaihto, koska minun tapauksessani oli levy rikki. Mainittakoon, että tappelin levyn kanssa pari kk, ennenkuin se sanoi lopullisesti sopimuksensa irti. Epäilen samaa vikaa sinulla
Asennuksen alussa painat F6 kolmannen osapuolen ohjaimia varten ja tämän jälkeen asentelet ne S-ATA ajurit korpulta.
ei oo mulla rikki koska käytän sitä tällä hetkellä nyt kun kirjoitan tätä ja en muista miten ne asensin mutta ei mulla ole korppu asemaan kyllä voin hakee meillä on varastossa. kokeilen tota korppu hommaa mut mistä saan ajurit mitkä pistän korpulle.
Ok, mutta miten saan ajureista floppy kelposet kun latasin ne asus kv8 pro SATA driverssit. Niin miten saan onko siihen joku erillinen tidosto mikä pistetään korpulle?
Yleensä mukana tulee exe tiedosto jonka suorittamalla saat ajurit korpulle. Eli ohjelma pyytää tyhjää korppua ja kopioi tarvittavat ajurit sinne.