Nyt ois sellanen juttu et muutto tuli eteen ja uudessa kämpässä ei näy kuin 1,2 ja 3 kanava, nelonen hemmetin huonosti. Ei auta muu kuin hommata satelliittiantennipaketti. Onko jollakin tietoa mikä laite/valmistajan paketti on hyvä hinta/laatu suhteeltaan? mihin on helpoin hommata kanavapaketteja? Leffakanvat on niin sairaan kalliita että niistä en ainakaan aijo maksaa, mutta tätä palstaa hetken seurattuani se ei välttämättä olekaan tarpeen. Eli jos joku osaisi kertoa miten minun kannattaa edetä satelliittipaketin ja koodien purkamisen osalta, olisin kiitollinen!
itselläni on tuollainen Nokia 9802s digitaalivastaanotin ja on toiminut ihan hienosti mutta käyttöliittymä on hieman "hidas". pihamaalla nököttää pari lautasta noin 74cm halkaisialtaan ja molemmissa pari universal-mikropäätä, toisessa pari nokian ja toisessa pari jotain halvempaa. kaapelia meni noin 4*20m sekä 2 F-liitintä per kaapeli Lautaset on säädetty Astralle, Hotbirdille, Thorille ja Siriukselle, joista sitten löytyypi enemmän infoa googlen avustuksella. ilmaiskanavien tarjonta täyttää ainakin itselleni suurimmat tarpeet, elokuvat joita todella tarvitsen ostelen sitten DVD:nä. Elokuvakanavien tarjonta on välillä surkeaa ja joidenkin elokuvien kohdalla esityskertoja on aivan liikaakin ja toiset tulevat ja katoavat yhtä hiljaisesti... Piraattikortteihin en ota kantaa koska itse olen maksava kuluttaja. tällä hetkellä tosin itse olen jäädyttänyt Canalin tarjonnan koska en näe tarpeelliseksi maksaa ns. turhista elokuvista.
Nokia 9802s Niitä ei enää valmisteta. tilalle tullu joku uusi malli. Mulla on lähes samanlainen paketti ja olen ollut aika tyytyväinen. Mitä ny josku harvoin jumittaa, et pitää käyttää sähköjä pois päältä.