Kuten otsikko sanoo saan satunnaisia bluescreenejä käynnistyksen yhteydessä. Tämä tapahtuu aina heti sen jälkeen kun windowsin käynnistys animaatio on latautunut ja pitäisi siirtyä kirjautumisvalikkoon. Pistin merkille että bluescreenin yhteydessä kone valitti jotain nvidiasta. Olen päivittänyt näyttiksen ajurit hiljattain uusimpiin mutta ongelma ilmeni jo aikaisemmassakin versiossa. Pelit ei crashaile tai lagaa. Lämmöt on kunnossa... Näyttis on rasituksessa 40-50c riippuen pelistä. Prossu pyörii 30-40c rasituksessa ja emon lämmöt on abouttirallaa 25c. SSD ja kaksi kovoa ovat kaikki n.28-30c kaiken aikaa. Koneen oon scannannut nortonilla ja spybotilla. Myös järjestelmävirheet on tullut scannattua "Sfc /SCANNOW" toiminnolla useampaan otteeseen. Kovalevyt on myös tarkistettu. Oon tässä nyt sitten vähän sormi suussa et miks saan nuita satunnaisia bluescreenejä ainoastaan bootatessa. Specsit löytää sigusta! Kiitoksia avusta ja etukäteen! Ps. Samalla kyselisin sellaista et mistä mahtaa johtua et jos pidän vaikka parvekkeen ovea 20-30min auki niin joku koneen tuulettimista nostaa kierroksia ja alkaa pitämään kovempaa ääntä. Kierrokset laskevat heti kun parvekkeen ovi on hetken kiinni ja kone lämpiää.