Tietokoneen olen siis ostanut uutena Silent rigiltä viime keväänä. Alkukesästä alkoi ilmetä ongelmia (cräshäilyä). Tätä tapahtuu pelatessa ja työpöytäkäytössä, jolloin joudun käynnistämään koneen uudelleen. Takuita on vielä jäljellä reilusti ensi kevääseen ja olen ollut yhteydessä heihin. Sieltä kehotettiin kokeilemaan tietokonetta maadoitetussa pistorasiassa ja pelkästään toisella muistikammalla, eipä ollut näissä vikaa. Eilen olin jälleen yhteydessä Silent rig:n ja he ehdottivat, että ajaisin memtest ohjelman, jotta selviäisi onko muisteissa vikaa, ei ollut. Toisena vaihtoehtona oli Windows 7 Clean Boostin tekeminen, eli disabloin kaikki paitsi Microsoft servicet. Ihmeellinen koneen jäätyminen tapahtuu heti, kun käynnistän esim. BF3:n tai GTA IV:n, tietokone ei tavallaan cräshää vaan jumittuu totaalisesti, jolloin täytyy taas käynnistää uudelleen virtanapista. Kokeilin käynnistää GTA IV:tä eilen disabloimisen jälkeen, mutta sama vika toistui. Joskus, kun olen saattanut nähdä CPU-mittarin työpöydällä jäätymisen aikana, niin molemmat muisti ja CPU mittarit ovat melkein sadassa prosentissa. Onko kenellekään mitään hyvää ratkaisua tähän ongelmaan vai onkohan aika jo lähettää tietokone takuuhuoltoon? En millään viitsisi lähettää, kun kone on päivittäisessä käytössä ja koneella tarvitsee tehdä paljon myös koulutöitä, mutta pakkohna se on, jos ei ratkaisua tähän löydy. Koneen kokoonpano: (Kysykää lisää, jos tarve) Käyttöjärjestelmä: Windows 7 Prosessori: Intel Core i5-2500K 3,300Hz RAM: 8192MB Näytönohjain: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti Kiitos paljon neuvoista etukäteen.