saunalahti full rate ongelma

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Zcribb, Feb 2, 2007.

  1. Zcribb

    Zcribb Member

    Joined:
    Jan 9, 2005
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    joo eli mulla on toi saunalahden full rate 24. ongelma vain on että modeemini yhdistää joka kerta 8/1 tai 12/1 nopeudella nettiin. modeemi on a-link rr24. missä vika voisi olla tai jollain muulla samaa ongelmaa. ????
     
  2. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    29,936
    Likes Received:
    124
    Trophy Points:
    143
    Firmwaren päivitys voi auttaa. Tosin voi olla että tuo on linjan laadusta johtuen maksiminopeus, jonka alueella voi saada.
     
  3. Zcribb

    Zcribb Member

    Joined:
    Jan 9, 2005
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    firmiware on uusin mitä on ja adsl+2 on käytössä prokollanan..niin toi linja voi olla, mutta luulisi että täällä espoossa toimisi en tiedä. On se ihmeellistä että saunalahti vai myydä tuotetta asiakkaalle jota se ei pysty toimittamaan. myisi sitten sitä 12/1 letkua joka toimii. pitää lähettää saunalahdelle postia ja kysellä asiaa..
     
  4. pekkapuu

    pekkapuu Regular member

    Joined:
    Mar 28, 2002
    Messages:
    354
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    onko sulla adsl suodin ja enintään 1 m piuha seinärasiasta ?
    pitkä piuha pudottaa nopeutta
     
  5. Zcribb

    Zcribb Member

    Joined:
    Jan 9, 2005
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    ööh, siis adsl suodin joka on? siis mulla on piuha suoraan seinässä kiinni. ei ole lankapuhelinta käytössä taloudessa. vika voi tosiaan olla tossa piuhassa mulla on piuhaa n.5m koneelta pistorasiaan. miten asian voisi kiertää? ainoa vissiin on sitten langaton yhteys viritys, jotta sais boksin lähemmäs pistorasiaa....
     

Share This Page