SB Live! value ja digitaaliäänet...

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by jrageous, Jul 28, 2003.

1. jrageous

jrageous Guest

Eli semmosta onkelmaa mulla, että äänikorttina toimii sb live 1024 player tjms. win xp tunnistaa kortin nimellä live! value (WDM). Olen yrittänyt saada siitä dolby ääniä digital outista pihalle mutta tuloksetta. Onko joku mahtollisesti törmänny samaan ongelmaan? Mainittakoon vielä semmoiset seikat, että jos ei ole speaker setupista valittuna quadrophonic speakers (4 kauitinta), niin pihaustakaan ei tule mistään, ja kun creative mixerillä testaa niitä ääniä, niin jostain kumman syystä se ohjaa takakauittimien äänet etukanaviin. ja takaa ei tule mitään. ac3filtterillä olen koittanut leikkiä, mutta en saa millään sitä pelaamaan. Ja kun olen kuullut että tuolla kys. kortilla saa dolbyjä ulos, niin jos jollain on sama kortti niin kertokaa ihmeessä että mikä mättää... Kiitos niille jotka jaksoivat lukea koko surkean vuodatuksen...

2. torngark

torngark Regular member

Trophy Points:
    26
    En nyt ole ihan varma mitkä ajurit ja ohjelmat sulla on mutta joko olet asentanut johdot väärin äänikorttiin tai sitten speaker asetuksista sinulla on väärät sisääntulot/ulostulost valittuna.
    siellä on line in 1 ,line in 2 ym kokeile niitä muuttaa tai sitten sinulla on ainoastaan digitaalinen ulostulo käytössä ym...
    kokeile analogisesti laittaa 3 rca piuhaa vahvistimeen niin eiköhän toimi(?)

Share This Page