Scart ikivanhaan televisioon

Discussion in 'Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta' started by Stuge, Dec 10, 2005.

1. Stuge

Stuge Member

Trophy Points:
    16
    Minulla on ikivanha(ainakin 20v) Saloran televisio johon pitäisi saada jotenki scart-liitäntä, mutta miten ?

Liitännät television takana ovat tälläiset -> http://www.mustaluola.huuhaa.biz/tv.jpg

Millaisella adapterihässäkällä voisin saada noihin kiinni scartin vai onko se edes mitenkään mahdollista ?

2. Olli_ol

Olli_ol Regular member

Trophy Points:
    26
    Eipä taida tuohon onnistua. Joihinkin noihin vanhempiin saloran malleihin on ollut scart lisävarusteena. (ei liene kannattavaa)

3. M00ses

M00ses Regular member

Trophy Points:
    26
    Noihin pyöreisiin liittimiin voi saada jonkun adapterin tai tee itse.
    Helpoimmalla pääset kun ostat modulaattorin joka muuntaa scartin rf-signaaliksi jolloin näkyy virittimen kautta. Kaiva jostain romukopasta rikkinäiset videot missä on scart ja kato sen kautta.

4. mkmikko

mkmikko Regular member

Trophy Points:
    26
    En nää tota kuvaa ku se valittaa jotain ku oon menos sinne ja itelläkin on sama ongelma että mul on vanha televisio ja taarttis scart liitäntä mut siin ei oo ku antennin paikka. onko siihen mahdollista laittaa minkään laista scart adapteria?

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Videot joissa on SCART sisääntulo taitaa olla halvin tapa saada pelkkään antenniliitännällä varustettuun televisioon kuva SCART laitteista kuten aikaisemmin jo suositeltiin.
    Jostain huolto ja korjausliikkeistä tuollaisia videonauhureita voi parhaillaan saada muutamalla eurolla.

6. mkmikko

mkmikko Regular member

Trophy Points:
    26
    ok. Voitko muuten täs ohimennen kertoo et minkä mukaan menee newbiestä junior memberiks, memberiks jne.

7. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Last edited: Dec 23, 2005
  8. mkmikko

mkmikko Regular member

Trophy Points:
    26
    oon kirjottanu ne 25 viestii jo aikoi sit ja oon silti newbie. Ainaskin 2 päivää sitten

9. teme565

teme565 Active member

Trophy Points:
    66
    Ei paljoa kannata noida modulaattoreita tms. adaptereita ostella. Maksaa vähintään saman verran kuin videonauhuri.

10. mkmikko

mkmikko Regular member

Trophy Points:
    26
    Silleen pääse helpolla ku käy hakee videonauhurin ilmatteeks ennen kaatopaikalle meneviä kamoja. Telkut sun muut on kontissa siisteissä pinoissa. Sieltä vaan hakee (kantsii ottaa ainakin 3 et varmasti on 1 toimiva)

Share This Page