Minulla on ikivanha(ainakin 20v) Saloran televisio johon pitäisi saada jotenki scart-liitäntä, mutta miten ? Liitännät television takana ovat tälläiset -> http://www.mustaluola.huuhaa.biz/tv.jpg Millaisella adapterihässäkällä voisin saada noihin kiinni scartin vai onko se edes mitenkään mahdollista ?
Eipä taida tuohon onnistua. Joihinkin noihin vanhempiin saloran malleihin on ollut scart lisävarusteena. (ei liene kannattavaa)
Noihin pyöreisiin liittimiin voi saada jonkun adapterin tai tee itse. Helpoimmalla pääset kun ostat modulaattorin joka muuntaa scartin rf-signaaliksi jolloin näkyy virittimen kautta. Kaiva jostain romukopasta rikkinäiset videot missä on scart ja kato sen kautta.
En nää tota kuvaa ku se valittaa jotain ku oon menos sinne ja itelläkin on sama ongelma että mul on vanha televisio ja taarttis scart liitäntä mut siin ei oo ku antennin paikka. onko siihen mahdollista laittaa minkään laista scart adapteria?
Videot joissa on SCART sisääntulo taitaa olla halvin tapa saada pelkkään antenniliitännällä varustettuun televisioon kuva SCART laitteista kuten aikaisemmin jo suositeltiin. Jostain huolto ja korjausliikkeistä tuollaisia videonauhureita voi parhaillaan saada muutamalla eurolla.
ok. Voitko muuten täs ohimennen kertoo et minkä mukaan menee newbiestä junior memberiks, memberiks jne.
Ei paljoa kannata noida modulaattoreita tms. adaptereita ostella. Maksaa vähintään saman verran kuin videonauhuri.
Silleen pääse helpolla ku käy hakee videonauhurin ilmatteeks ennen kaatopaikalle meneviä kamoja. Telkut sun muut on kontissa siisteissä pinoissa. Sieltä vaan hakee (kantsii ottaa ainakin 3 et varmasti on 1 toimiva)