Scart - VGA liitäntä...

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by erno83, May 17, 2008.

1. erno83

erno83 Member

Trophy Points:
    16
    No yritin löytää tietoa mutta iski pahempi lobotomia ja en löytänyt järkevää vastausta täältä joten kysytään tyhmänä:

Haluaisin saada läppärin näkymään ison olkkari töllön kautta, mutta se on hieman hankalaa suuren spekulaation takia. Ei tarvitse olla mikään galifi ymmärtääkseen miksi haluan näin joten ala sitä enempää sumaamaan ja kuuntelemaan moraalia.
    Minulla olisi mahdollista tehdä tämä Scart - VGA liitännällä, mutta kävi liikkeessä jossa oli kyseistä liitintä ja myyjä sanoi että turhaan jätkä yrität joten liitin jäi kaupaan, mutta nyt haistan palaneen käryä että myyjä on K....nut minua. Olen kuullut, että se on mahdotonta koska omistan niin vanhan putkitöllön, mutta mene ja tiedä??? Jos jollakin olisi kokemuksia tai parempia ideoita otan tietoja todella avoimesti vastaan.
    Jos joku haluaa vain ivata mua idiootiksi niin ihan turhaan tunnen jo itseni sellaiseksi joten säästäkää aikaa ja kirjoitus palstaa.

Kiitos ja Anteex jälleen kerran...

-E-

2. Noranti

Noranti Regular member

Trophy Points:
    26
  3. erno83

erno83 Member

Trophy Points:
    16
    Kiitos neuvosta :)

Olen vaan huomannut yhden pienen ongelman miksi tuo ei onnistu: Mun koneessa ei ole S-Video lähtöä ?!? Mikä ottaa niin pirusti kaaliin ja lanttuun. Eipä ole Acer ajatellut ihan loppuun asti kun lanseerasi mallin markinoille, ja minä itsekkään en ollut ihan hereillä kun ostin koneen. No turha itkeä kun kurat on housuissa. Oisko sulla mitään muuta hyvää neuvoa?

-E-

4. Noranti

Noranti Regular member

Trophy Points:
    26
    VGA-lähtö on digitaalinen ja telkkarisi scartti pystyy ottamaan vain analogista signaalia. Sellaista johtoa ei o joka tuon muunnoksen tekisi. Ei auta muu kuin hankkia t-kone jossa on tuo s-videlähtö tai telkka jossa on vga-tulo. Ei kun kauppaan, sori.

5. skyrben

skyrben Guest

heh, eihän sitä konetta tarvitse vaihtaa, ostat näytönohjaimen missä on video-out + s-video kaapelin that´s it !

6. Noranti

Noranti Regular member

Trophy Points:
    26
    Totta tietysti tuo. Pöytäkoneeseen näytönohjaimen vaihto on helppoa ja halpaa, läppäriin ei, eikä välttämättä onnistu lainkaan (sain mielikuvan erno83 viitteestä että on kyseessä vm.)

7. skyrben

skyrben Guest

Last edited by a moderator: May 26, 2008
  8. Noranti

Noranti Regular member

Trophy Points:
    26
    Kappasvain, en tiennyt tuollaista olevankaan, aina sitä oppii viksummilta. Vähän halvemmallakin näkyy jostain löytyvän sama vimpain kuin skyrbenin linkissä yllä. Osta erno tuollainen niin homma kunnossa taas!

9. erno83

erno83 Member

Trophy Points:
    16
    Suurkiitos teille ja laiton kyseisen kikottimen tilaukseen. Toivotaan että alkaa sitte toimimaan.

-E-

Share This Page