Hei Sitä kyselen, kun tässä olen yrittänyt löytää vastausta monet kerrat, monesta paikasta. Että miten tehdään. semmoinen koodi juttu, niinkuin tässä seuraavassa linkissä. Elikkä semmoinen, että mihin pistää joku ihminen sähköpostin ja sitten se sähköposti ohjautuu minun sähköpostiin. Pitääkö tässä olla joku ohjelma vai onko se joku vain helppo koodi homma, mikä voi laittaa sitten html:ään. Ja olisi hyvä jos siinä olisi tuommoinen varmennuskoodi hässäkkä. Siis omaa sivua tekemässä, mutta tuota en ymmärrä, että miten tuon saapi, pää räjähtää. Tällä hetkellä käytän semmoista ohjelmaa kuin abobe dreamweaver CS4. Elikkä miten ihmeessä tuo tehdään, pitääkö ladata joku ohjelma koneelle ja se koodi sitten lisätä jotenkin, vai onko se joku automaattinen ohjelmisto. tai jotain En ymmärrä, siis tarvitse nopeaa apua. Kiitos todella paljon
Onko tarkoitus, että viestiin tulisi mahdollisesti enemmän sisältöä, kuin mitä tuossa esimerkissäsi? Ihan tavallisella mailto-komennollahan tuo menisi, mutta siitä ei varmaan ollut kyse. Itse kyllä luulen, ettet tuosta HTML:n keinoin selviä, esimerkkisikin on toteutettu PHP:lla. PHP tarvitsee sitten jo palvelimeltakin enemmän kuin pelkkä HTML.
Niinh, siis sivuun tulee jotain tekstiä ja sitten tuo tulee siihen tekstin alapuolelle. Että joku voi pistää sähköpostin siihen, että se sähköposti tulee sitten minulle omalle sähköpostille. En tiedä itsekkään mitä höpisen, mutta jotain kuitenkin. että voi tehdä tuommoisen. Kun olisi kyllä tarpeeseen, enkä tajua, että miten semmoinen tehdään. Tai kuitenkin joku saman tyylinen se pitäisi olla. En tiedä vain oikeaa nimitystä, mikä on tuon nimi. Lomake, script, tai mikä lienee kuitenkin.
Sain tämän toimimaan. Apu löytyi tuosta ohjelmasta, tuolla sai helposti tehtyä Form koodin ja tuossa oli samalla spam esto. Niin tuosta vain tein omat tiedot sinne ja kopioin koodin niin toimii.