Niin voipi olla lapsellinen idea, mutta kävi mielessä, että Teemu Selänteelle olisi mukava kerätä paljon onnea-addressi, jos (ja toivottavasti kun) se Stanley Cup sieltä viimein tulisi hänelle. Eli, jos jollain on kokemuksia netti addressin teosta ja nimenomaan kunnollisen sellaisen (en siis tarkoita, että tänne foorumille sen tekisimme), niin voisi tarttua asiaan paremmin. =) Jos/kun Selänne voittaa Stanley Cupin, niin varmasti voisi addressin saada Selänteenkin tietoisuuteen ja näin ollen suomalaiset pääsisivät onnittelemaan Selännettä ja kiittämään yli 14 vuodesta. Addressia pitäisi siis mainostaa ympäri suomalaisia netti sivustoja, jos mahdollista. Jos addressi syntyy, niin siitä voisi laittaa juttua vaikkapa iltalehdelle. He varmasti tekisivät pienen jutun, mikäli addressiin tulisi kunnolla nimiä ja näinollen addressi saisi mainosta jne. Eli miten olisi Afterdawnilaiset, jos pistetään addressia pystyyn!?
Todella hieno idea. Mukana olen heti kun jonkun adressin saadaan pystyyn. Yksi paikka adressille vois olla adressit.com Voisin adressin sinne laittaa jos se feronille sopii. Ja adressin otsikkoon jos sais vähän ehdotuksia niin saataisiin kaikille mieleinen adressi järjestettyä.
Mielestäni olisi parempi, jos ko. adressi olisi vaikkapa www.onneateemu. joku domain. tms. Se olisi ihmisten helpommin löydettävissä jne. Tuollaiseen adressit.com tapaiseen se voi helposti hukkua adressien paljouteen. =/
Hyvä idea. Sivun voisi laittaa vaikka mbnettiin jos jollakin on sielä kotisivutilaa tai johonkin muuhun ilmaseen. Domainin vois hankkia vaikka urli.netistä. Sitten joku php taitoinen tekee yksinkertaisen nimen lisäämisskriptin =)
Juu tuo adressit.com oli vain ehdotus. Paremmalta kyllä kuuloistais ihan oma sivu. Se vaan että kukan sen värkkää Itellä ei riitä taitoa.
No itseltäni onnistuu sivun teko, vaikka en kunnolla PHPtä osaakaan. Mutta netti on täynnä PHP koodin pätkiä, että sinänsä se ei ainakaan tuota ongelmaa. Itselläni on myös esim. MBnetissä kotisivutilaa, mutta domainin hankinta jääkin sitten ilmaisdomaineihin. Eli, kuten jo aikaisemmin näpyttelinkin, niin jos on joku jolla on adressi sivun teosta paremmin kokemusta ja joka pystyy hankkimaan "kunnollisen" domainin, niin..... =) Mutta jos ei ota tuulta siipien alle, niin väsään adressin itse. =D Ja ensiyönä taas näkee pääseekö Selänne jälleen askeleen kohti unelmaansa. *peukut pysytyyn*
Mun mielestä huono idea. Miettikää nyt millä todennäköisyydellä itse herra Teemu näkisi tuon adressin? Miettikää nyt,
"Kunnon" domaini ei maksa kun n.10 euroa vuodessa jos ostaa ulkomaisilta palveluntarjoajilta. Ei vaan ole mitään järkeä maksaa siitä kun voi hankkia yhtä hyvin maksuttoman lyhytosoitteen esim www.onneateemu.urli.net. Ja ei tollasen sivun koodaamiseen mene kun muutama minuutti. Ja varmasti arkku.net suostuu tarjoamaan tarvittavan sivutilan. Edit: Saattaisin saada aika halvalla kunnollisen domainin, ehkä jopa ilmaseks. Edit2: Kaveri alotti koodaamaan sitä skriptiä. Tänään laitan testiversion nettiin ja sivutila voidaan ottaa meidän palvelimelta. Eli enää on siis vain domainin hankinta edessä.
En voi muuta sanoa, kuin excellent. =) Ja Anaheim voitti ottelunsa viime yönä. Tuolla joku kommentoi, että millä todennäköisyydellä Selänne ei näe adressia. Tässä voi media avittaa, kun laitetaan esim. Iltalehdelle juttu vinkkinä tästä adressista ja pyyntönä, että he laittavat sanaa eteenpäin myös herra Selänteelle (heillä, kun urheilutoimittajien kautta on varmasti yhteydet Selänteeseen). Adressiin tosin vain pitää saada onnittelijoita ja heitä varmasti tulee ja riittää, mikäli saadaan adressia mainostettua.
http://koti.mbnet.fi/mif/ Löyty hyvä skripti, jota vois käyttää. Kelpaisko noinkin yksinkertanen? Niin laittaa Mtv3:lle esim. viestiä tosta ni varmana mainitsee asian johonkin väliin =)
Ankat voittaa Stanley kupin, mutta älkää ihmeessä mitään sivua tehkö. Ei minua ainakaan maailman luokan kiekkoilijana kiinnostaisi kenenkään nörtin onnittelut.