Kirjoitin helmikuussa seuraavanlaisen ongelman: "Mulla on alkanu nettiselaimet jostain syystä tökkimään niin, että välillä sivujen lataus kestää kauan ja tulee sellaisia error-sivuja jotka tulee silloin kun kone ei ole verkossa. Mutta itse netti ei pätki, sillä minulla silti pysyy mirc ja messenger yhteydet päällä. Tällaistahan on tapana käydä silloin ku on kaiken näköistä spywarea jne.. Mutta itse olen vetäny koneeni läpi useaan otteeseen Ad-awarella ja eThrustin PestPatrolilla, ja poistanut kaikki löydetyt spywaret. Onko jollain ollut vastaavia ongelmia?" Nyt olen ostanut täysin uuden tietokoneen, hiirtä ja näppistä lukuun ottamatta. Olen myös ostanut uuden modeemin ja muuttanut eri asuntoon. Silti tuo sama ongelma ilmenee vieläkin. Aina välillä selaimet lopettaa toimimasta. Tuli mieleen, että voisikohan auttaa jos käyttöjärjestelmän lataisi joltain toiselta cd-levyltä. Mutta kysyn edelleen, jos jollain on ollut vastaavia ongelmia, niin kertokaa miten olette niistä selvinny.
mikä viruksien torjunta ohjelma koneellasi on ja mikä palomuuri? mitä selainta käytät? mikä windows koneessa?
Mcafee, Zonealarm, Windows XP professional Selaimena käytän pääsääntöisesti Firefoxia, mutta sillä ei ole merkitystä ku sama vika on jokaisessa selaimessa.
Lähiverkkoyhteyden ominaisuudet ja sieltä TCP/IP:n ominaisuudet ja tarkasta onko DNS palvelimet automaattisella. Minkä palveluntarjoajan adsl-liittymä?