En äkkiseltään löytänyt toista samanlaista aihetta, mutta mitä selaimia itse käytätte, mitä suosittelette ja miksi? Olen käyttänyt aina Google chromea mutta nyt aloin tsekkailemaan noita muita selaimia, niin esimerkiksi Operassa näyttäisi olevan joitakin hyviä ominaisuuksia joita ei esim. Chromesta löydy mm. adblock, virransäästö, ilmainen vpn, YouTube-videoita voi katsoa ponnahdusikkunasta selatessa muita sivuja jne. (ainakaan valmiiksi). Vivaldia puolestaan pystyy muokkaamaan hyvin paljon verrattuna muihin selaimiin ja Firefoxia ei ole tullut ikinä itse testattua, mutta sekin hyvin suosittu. (Toivottavasti tämä tuli oikealle alueelle...)
^ Kun puuttuu listasta ainakin SeaMonkey ja Chromium. Nykyään(kin) pitää olla moniaita selaimia käytössä, kun yhdessä ei flash toimi oikein yksillä sivuilla, samoilla sivuilla jossain toisessa selaimessa on joku raivostuttava ominaisuus ja joku toinen toimii taas joka puolella....
On, mutta se ei ymmärtääkseni ole valmiina selaimessa vaan täytyy ladata laajennus. Tämän takia tuo "Muu" -vaihtoehto, koska en todellakaan tietä kaikkia selaimia.
Ite "luisunu" pikkuhiljaa Operaan. Toimii parhaiten tällä hetkellä, ainaki omassa käytössä. Google"tiedonkerääjä"chrome ei vaihtoehto oo koskaan ollukkaan. FF tökkii nykyseltään ja jumittaa.
Opera oli hieno kun jokunen vuosi sitten kokeilin, mutta niin helkkarin hidas ettei sitä viitsinyt pitemmän päälle katsella. Pitänee testata taas. Chrome tällä hetkellä käytössä kun firefox sekosi.
Operalla oli ongelmia aikasemmin, nyt omassa käytössä nopein. Lisäks mua kututtaa googlen tiedonkeruu (siks poistin gmailinki). Nyt käytössä Opera, ilmainen vpn sekä hakukoneena duckduckgo.
Toikaan ei vaan juuri ole toiminut ainakaan itsellä vähään aikaan. Sanoo vaan, että Opera korjaa ongelmaa.
Taitaakin olla menneen talven lumia. edit: AOL stopped development of the Netscape browser in February 2008 so is no longer officially supported.
Jaa, noin ikävästi päässyt käymään? Juuri aamusella mukavuuslaitoksessa istuskellessa mikrobitistä luin netscapen olevan ylivoimaisesti suosituin selain. Lehti oli kyllä vuodelta -96, mutta eihän siitä ole kuin silmänräpäys.
En osaa sanoa, se toimi aiemmin. Nyt siinä lukee aina vaan "yhdistetään" ja sit vaan jossain vaiheessa tulee että epäonnistui. Opera yrittää korjata ongelmaa tai jotain sinnepäin. Ja niin kauan kun vpn on päällä ei selain luonnollisesti avaa mitään sivua. No eipä tuo maailmaa kaada, käytän lähinnä sitä selainta mitä mikäkin kone ja toiminta vaatii