Selain menee englanninkieliselle lataussivulle

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by jurmukka, Jun 2, 2007.

1. jurmukka

jurmukka Guest

Eli kun yritän ladata messengeriä, niin menee aina englanninkieliselle lataussivulle ja kun latasin niin messenger on enklanninkielinen. Kaverini menee samalle lataussivulle mutta hänellä lukee kaikki suomeksi kun taas minulla enklanniksi. Käyttöjärjestelmäni on kuitenkin suomenkielinen, live tili asetuksissa olen tietenkin laittanut että olen suomalainen. En tajua. Ihme juttu.

2. jannejok

jannejok Regular member

Trophy Points:
    26
  3. jurmukka

jurmukka Guest

Joo kyllä menee, kaikki enklanniks. Ja kaverilla ja varmaan sullakin kaikki lukee suomeks mut ei mulla. En kyl ymmärrä. Muutenkin tää nyt justkin hidastelee koko kone et taijan mennä tonne laittaa hijack lokia minne se kuulukin. Epäilen jopa live tilini kaappausta. Ehkä pitäs vaihtaa salasana hotmailii.

4. miinis

miinis Regular member

Trophy Points:
    26
  5. jurmukka

jurmukka Guest

No tuo linkki johti microsoftin ihan suomenkieliselle lataus sivulle. Äsken kun yritin tulla lukemaan tätä vastaustasi hotmailin kautta niin selain ei totellut ei mennyt mihinkään vaik kuin klikkas piti sit tulla suosikeista lukeen tää vastaus. Skannasin just avastilla ja ei löytäny no ad aware löytää joka päivä tracing cookieita. Mutta että mitens si toi edellinen linkki ni enkun kieliselle johti, onks mun live asetuksis jotai filunkia. Mitähän nyt kannattas tehä. Ja muutenkin niin kyl suosikeis ku meen johki ni menee aina oikeelle sivulle, eikä hypi mitään pop up ikkunoita, ainoastaan noi tracing cookiet jähmettää koneen niin pahasti et ainut vaihtoehto on sammuttaa virtanapista ja sit ku käynnistää ja skannaa ni aina jotain 8 tracingia löytyy joka päivä melkei.

6. miinis

miinis Regular member

Trophy Points:
    26
    Mutta latasitko tuon. Suomenkielinenhän tuon pitäisi olla eli se ongelma olisi sitten ratkaistu. Eikai se haittaa jos MSN heittää väärälle sivulle? Sitten vaan latailet Microsoftin kautta uudet versiot.

Tuskin ne tracing cookiet sun konetta jumittaa. Ne on siis vaan jäljitys evästeitä. Todennäköisesti koneella on siis jotain muuta.

7. spambob

spambob Guest

Työkalut -> Internet asetukset -> Yleiset-välilehdeltä kielet ja sieltä Suomi listan ensimmäiseksi.

Edit: IE:ssä

Last edited by a moderator: Jun 2, 2007
  8. jurmukka

jurmukka Guest

No siinähän se vika sit oliki joo kiitti. Sieltä puuttu suomi kokonaan.

Share This Page