Vanhat Philipsin SBC HC8415:set alkaa olla matkansa päässä kaikilta osin ja pitäis hommata uudet kuulokkeet. Käytän kuulokkeita lähinnä musiikki, elokuva ja TV -tarkoitukseen ja langattomuus on ehdottomuus. Hirvipillin ääniä mun ei tartte kuulla ja mun mielestä ne on koirat joita pidetään narun päässä... 1. Onko näissä RS130/140 kuulokkeissa sellasta ominaisuutta että lähetin pätkäsee lähetyksen hiljasissa kohdissa automaattisesti? Philipseissä on se ärsyttävä piirre, että lähetin katkasee yhteyden esimerkiksi hiljasissa elokuvan kohdissa, jos TV:n ääntä ei pidä ihan mahdottoman kovalla. 2. Minkälaisen operaation joutuu tekemään, että kuulokkeiden omat akut saa pois? 3. Onko näiden kanssa ollut ikinä ongelmia/vikoja?
Vastaan nyt RS120:n puolesta, joilla juuri seuraan TV:tä läppäri sylissä. Olettaisin, että RS130/140 ovat vielä paremmat. 1) ääni katkeaa tietyn viiven jälkeen kun äänilähde lopettaa (olisiko luokkaa 30-60s). TV:ssä tämä tapahtuu vasta kun TV:n sammuttaa ja kuulokkeet jättää päähän, ei siis normaalissa käytössä koskaan. 2) Ovat 2xAAA kokoista "patteria" vasemmassa kuulokkeessa. Kuuloketta kun hieman kääntää aukeaa kansi. 3) RS120:ssä on 2 "ongelmaa"; a) taajuussäätö ja volume ovat molemmat oikeassa kuulokkeessa => välillä sekoittaa taajuuden vahingossa volumeen. b) mekaaniset säätimet rätisevät joskus => korjaantuu CRC:llä
Kiitos eriomaisesta vastauksesta. Tuota RS 130-mallia olen nimenomaan hankkimassa, mutta tuo avoimuus on sellanen kysymysmerkki että niitä pitää päästä kyllä testaamaan ennen ostoa. Pitkiä kuuntelusessioita ajatellen se vaikuttaa ihan hyvältä ratkaisulta, mutta äkkiä kuvittelis että bassopää kärsii hieman tuosta avoimuudesta, mutta kuuntelutestillähän se selviää